۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۲۰۸۰۳
عضو جامعه مبلغان کشور:

نمایندگان مجلس به جای فریاد زدن عملکرد ۴ ساله خود را ارائه دهند + فیلم

نمایندگان مجلس به جای فریاد زدن عملکرد ۴ ساله خود را ارائه دهند + فیلم
حجت الاسلام صابری اراکی گفت: نمایندگان مجلس برای تبلیغات و جذب آرا به جای فریادزدن، عملکرد چهارساله خود را برای مردم ارائه کنند تا مردم بتوانند براساس آن تصمیم گیری کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین صابری اراکی سه شنبه شب در مراسم عزاداری هیات حضرت ابوالفضل (ع) مسجد امیرالمومنین کاشان، در ادامه سلسله مباحث روش و مدل و سبک زندگی دینی گفت: شیعه در روش زندگی دینی باید لبیک گوی غدیر باشد.

وی با اشاره به اینکه زندگی ما در روش دینی باید مقید به دین و شرع مقدس باشد، افزود: در جامعه توحیدی و اسلامی نباید پول ربوی، صراف، شراب خوار و رشوه و اختلاس باشد.

حجت الاسلام صابری اراکی به برخی از ویژگی‌های انسان مومن اشاره کرد و از ایمان به عنوان یکی از ویژگی‌های انسان مومن نام برد و اضافه کرد: حجاب و چادر لباس دین است باید مراقب بود به دین و جایگاه دین ضربه نزنیم.

وی افزود: امروز برای مردم این سؤال مطرح است که حضور برخی با ظاهر مذهبی و نشانه‌های عبادت بر روی پیشانی و داشتن محاسن بلند و انگشتر عقیق درمحاکم قضایی سوء استفاده از دین برای ضربه زدن به دین و جایگاه دین است.

عضو جامعه مبلغان کشور با تأکید بر اینکه باور، اعتقاد و ایمان در زندگی دینی باید حرف اول را بزند، اظهار داشت: ایمان خریدنی نیست بلکه باور به این است که خدا و بهشت و جهنم و مبدأ و معاد وجود دارد.

حجت الاسلام صابری اراکی ادامه داد: پست، مقام، جایگاه، نام، شهرت و ثروت برای انسان ماندگار نیست و امید داشتن و تکیه بر آن‌ها خسران است و تنها اتکا به خدا است که انسان را به مقام و جایگاه ماندگار می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «رونق تولید» مزین شده است باید واردات کاهش و صادرات افزایش داشته باشد، اظهار داشت: امروز خام فروشی نفت بالاترین ضرر و زیان را برای کشور بهمراه دارد.

عضو جامعه نخبگان تبلیغ کشور یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را خودکفایی بنزین و بی نیازی از واردات این فرآورده نفتی دانست و گفت: امروز در شرایط تحریم‌های اقتصادی، جمهوری اسلامی به خودکفایی در تولید بنزین رسیده است.

به گفته وی از واردات باید جلوگیری شود و صادرات توسعه داشته باشد و از خام فروشی جلوگیری شود تا بتوان در بسیاری از بخش‌ها به خودکفایی و بی نیازی از واردات رسید.

عضو جامعه مبلغان کشور در ادامه با انتقاد از شورای شهر تهران مبنی بر حذف نام شهدا از تابلو‌های خیابان‌ها و معابر تهران، گفت: نفوذی لیبرالی که دست به چنین اقدامی می‌زند با اتکا به کجا به خودش جرأت داده است نام شهید را از تابلو خیابان های تهران حذف کند.

وی شهدا را شناسانه ایران اسلامی دانست و با تأکید بر اینکه حذف نام شهدا از تابلو‌های خیابان‌ها و معابر را مردم بر نمی‌تابند و تحمل نخواهند کرد، افزود: مردم ایران تحریرم‌های دشمن و کوچک شدن سفره خود تحمل می‌کنند، اما حذف نام شهدا را تحمل نخواهند کرد.

حجت الاسلام صابری اراکی همچنین مردم ایران را شایسته خدمت بیشتری از سوی مسؤولان دانست و اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران طی چهل سال گذشته در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس شرکت کرده و به پای انقلاب و حمایت از رهبری ایستاده اند.

به گفته وی مردم ایران اسلامی بی نظیرترین و با وفا‌ترین مردم دنیا هستند و ۴۰ سال است که تحریرم‌های دشمن را شکسته اند و مقاومت کرده اند.

عضو جامعه نخبگان تبلیغ کشور در ادامه به روش فریاد زدن تبلیغی برخی نمایندگان مجلس اشاره کرد و ابراز داشت: نماینده مجلس که از سیستم صوتی برخودار است فریاد می‌کشد تا از فریاد خود فیلم تهیه و در تبلیغات انتخابات مدعی شود برای حوزه انتخابیه خود فعالیت کرده است.

حجت الاسلام صابری اراکی گفت: نمایندگان مجلس برای تبلیغات خود و جذب آرای مردم به جای فریاد زدن، عملکرد چهار ساله خود را برای مردم ارائه کنند تا مردم بتوانند براساس آن تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در عملکرد خود به جای فریاد کردن، آمار بیکاری و شاغلین و اشتغال‌های ایجاد کرده در حوزه انتخابیه خود را برای مردم ارائه کنند./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 6
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات