۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۲۰۹۴۵
تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه:

برخی سیاسیون با سوار شدن بر موج ارزش گرایی و واقع گرایی ملت را غارت می کنند

برخی سیاسیون با سوار شدن بر موج ارزش گرایی و واقع گرایی ملت را غارت می کنند
استاد حوزه علمیه گفت: برخی سیاسیون رانت خوار با سوار شدن بر موج ارزش گرایی و واقع گرایی دست به چپاول ملت زده و فرزندان‌ و نزدیکانشان را در شرکت های بزرگ مستقر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه، شب گذشته در دانشگاه هنر گفت: خداوند واقعیتی بس عظیم است.

وی افزود: خداوند واقعیت پنهانی است که به صورت عینی و غیبی آثار وجودی‌اش در عالم هستی مشاهده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان داشت: کسانی جامعه را به دو گروه ارزشی و واقع تقسیم می کنند که دین را واقع بین و واقع گرا نمی بینند و معتقد هستند که دین با واقعیاتی که شامل منافع و لذت های واقعی انسان می شود کاری ندارد و دین را یک سلسله ارزشهای غیر واقعی می دانند.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه ادامه داد: هدف از این تقسیم بندی آن است که نشان دهند آن دسته از افراد که در زمره ارزشی ها قرار می گیرند انسانهای واقع بینی نیستند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته معلوم شده 30 درصد از مردم به افراد به اصطلاح ارزشی رای نمی دهند با این وجود که یقین دارند این افراد علاوه بر صداقت داشتن اهل دزدی، اختلاس و رانتخواری نیستند اما معتقدند انسان های ارزشی به خاطر واقع بین نبودن قادر به مدیریت کردن نیستند برای همین تن به انتخاب مدیران دزد به اصطلاح واقع بین می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تقسیم بندی مردم به دو گروه ارزشی بودن و واقع بین بودن را توهین به ملت دانست و گفت: دین تنها برنامه جامعی است که انسان به واسطه آن می تواند به منافع و لذائذ حقیقی خود دست یابد.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه ادامه داد: اگر تمام عملکرد مسلمانان براساس مبانی دین باشد جوامع اسلامی از اروپاییان هم جلو می زنند؛ امروز اگر پیاده روی اربعین در اروپا و غرب منعکس شود و مردم غربی زیبایی آن را مشاهده کنند نابودی تمدن غرب قطعی خواهد بود.

وی بیان کرد: متاسفانه به قدری سیاسیون خبیث از امثال دو واژه ارزشی و واقع بین در مدت این 40 سال سوء استفاده کردند که حد ندارد؛ آنان با ایجاد همین سوء تفاهم در میان مردم خودشان را واقع بین و واقع گرا معرفی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: برخی سیاسیون با سوار شدن بر موج ارزش گرایی و واقع گرایی ملت را چپاول می کنند و با رانت خواری و اختلاس فرزندان و نزدیکان خودشان را در  شرکت های بزرگ و آنچنانی مستقر می کنند.

وی با بیان اینکه دعوای مسخره اصلاح طلب و اصول گرا خائنانه است، گفت: واقع گرایی و واقع نمایی محور کار دین است تا به بالاترین منافع دنیوی و اخروی دست یابد. دین برای کسانی است که طالب کسب منافع حداکثری باشند؛ کسانی که منافع خودشان را در لذت بردن از مسائل جنسی می بینند در اصل لذت های بزرگ را فدای لذت های کمتر کردند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
محاکمه زبل خان
در پایان مجلس دهم می بایستی === مدافع ثروتمندان و سرمایه داران و دست پرورده مکتب معتقد به نظام طبقاتی تاجر بزرگ=== بواسطه آسیب ها و خسارات جبران ناپذیری که به شآن و اعتبار مجلس و نمایندگان خانه ملت در نزد افکار عمومی بواسطه دور زدن ها و تک روی هایی که در مجلس شورای اسلامی داشته وبر خلاف بیانات صریح مقام معظم رهبری که شان و اعتبار مسئولین کشور را در خادمی و پاسخگویی به ملت می دانند، همچون شاهزادگان خود را بی نیاز از پاسخگویی به مردم و قشر تحصیلکرده جامعه دانسته و چه در حوزه تقنینی همچون اضافه نمودن بندی در قانون بودجه سال ۹۸ بدون اطلاع نمایندگان و تصویب در صحن علنی مجلس که منجر به افزایش دوباره حقوق نجومی مدیران بر خلاف خواست و اراده نمایندگان گردیده و همچنین در موضوع چگونگی تصویب برجام در مجلس که مورد انتقاد بسیاری از مسئولین کشور واقع گردید و الخصوص در حوزه نظارتی مجلس شورای اسلامی چه در موضوع استیضاح وزرا و رئیس جمهور برای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی توسط دولت به هم قبیله ای ها و دوستان و آشنایان که اثرات و اهداف مخرب آن در آینده ای نزدیک در کشور بخوبی قابل مشاهده خواهد بود و چه در مورد رانت و فساد موجود در سازمان خصوصی سازی و مقاومت رئیس جمهور نسبت به برکناری === و چه در مورد مشکلات موسسات مالی و اعتباری و چه در مورد تعلل دولت در ارائه لایحه اصلاح ساختار بودجه کشور ، اصلاح ساختار اقتصادی و اصلاح نظام بانکداری بر اساس منویات صریح مقام معظم رهبری مد ظله العالی در سال رونق تولید وارد آورده، می بایستی براساس خط مشی تعیین شده توسط ریاست محترم قوه قضاییه ((که هرگونه فعل یا ترک فعلی که توسط مسئولین کشور منجر به تضییع حقوق عامه مردم گردد مستوجب تعقیب قضایی و کیفری است))
توسط خود نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعنوان اولین مدعیان و شاکیان ناکارامدی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی عملکرد ۱۲ ساله به قوه قضاییه معرفی گردد.
1
0