۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۲۱۱۳۶
معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد؛

ارتقای سطح تأثیرگذاری هیأت‌امنا در مدارس علمیه خواهران

ارتقای سطح تأثیرگذاری هیأت‌امنا در مدارس علمیه خواهران
حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی گفت: در دومین اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران بر ارتقای اثرگذاری و توجه هیئت‌امنا به مدارس تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار کرد: دومین نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در سه روز ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریورماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه شعار دومین اجلاس مدیران استانی انسجام و امید  بود تشریح کرد: هدف از این اجلاس افزایش همدلی‌ و انسجام در اهداف و برنامه‌ها بود.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: با توجه به آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران و حجم عظیم فعالیت‌ها و برنامه‌ها و همچنین راهبردها و برنامه‌های جدید، این نشست‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی بیان کرد: در بودجه‌بندی زمانی نشست مدیران استانی اولویت به مسئله مهارت‌افزایی مدیران اختصاص یافت و پس از آن به منطق تدوین برنامه پنج ساله حوزه علمیه خواهران و سپس به مسائل مربوط به برنامه‌های آموزشی و پژوهشی پرداخته شد.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از ساعات اجلاس به هم‌اندیشی با مدیران استانی اختصاص یافت افزود: در این هم‌اندیشی‌ها به مشکلات مدیریت‌های استانی و مدارس شهرستان‌ها نیز پرداخته شد که یکی از آن‌ها مسئله کم‌توجهی برخی از هیئت‌امنا به مدارس بود و بنا شد تا درباره ارتقای نقش‌آفرینی و اثرگذاری هیئت‌امنا چاره‌اندیشی صورت گیرد.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران ابراز کرد: بخش دیگر این اجلاس نیز به اندیشه‌ها و نظرات مدیر محترم حوزه‌های علمیه خواهران در راستای ارتقای علمی، معنوی و هویتی حوزه‌ علمیه خواهران اختصاص یافت که در هریک از این بخش‌ها مدیران استانی به هم‌اندیشی ‌پرداختند.

وی با بیان اینکه از خصوصیات این نشست نشاط و مشارکت ویژه مدیران محترم استانی بود خاطرنشان کرد: موضوعاتی در دستور کار نشست مجازی مدیران استانی و هم فکری غیر حضوری نیز قرار گرفت تا مشارکت و هم‌فکری‌ها توسعه داده شود./1330/ج

ارسال نظرات