۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۲۱۵۹۱
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب خواهر و جشنواره علمی اساتید

برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب خواهر و جشنواره علمی اساتید
صرخه گفت: المپیاد علمی طلاب خواهر به صورت مدرسه‌ای و استانی در کنار جشنواره علمی اساتید در صورت تأمین منابع مالی، آبان ماه برگزار می شود.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۲ به پایان رسیده است، اظهار داشت: هم اکنون در حال گذراندن مصاحبه‌های تخصصی هستیم که این مصاحبه‌ها تا ۵ مهرماه طول خواهد کشید و آمار کلی پذیرفته شدگان تا نیمه اول مهرماه اعلام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه ۷۰۶ طلبه خواهر برای تحصیل در سطح ۲ نام نویسی کردند، عنوان داشت: ۷ طلبه در تفسیر تطبیقی و ۵ طلبه در فقه خانواده برای سطح ۴، پذیرش شدند.

خانم صرخه خاطرنشان کرد: در سطح ۳ نیز ۷۸ خواهر در رشته‌های تفسیر، اخلاق و تربیت اسلامی و فقه اصول به صورت حضوری و به صورت غیرحضوری نیز ۳۷ طلبه برای تحصیل در سطح ۳ پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه سال تحصیلی جدید در هر کدام از مدارس برگزار شد، ادامه داد: برای نیمسال اول تحصیلی بنا بر برگزاری دوره تجوید به صورت غیرحضوری برای اساتید تجوید و تفسیر از سوی مرکز مدیریت است که در آن ۴۵ استاد مدارس خواهران شرکت کردند.

 معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه دوره مهارت عمومی برای اساتیدی که دوره را نگذراندند، برگزار می‌شود، گفت: برگزاری المپیاد علمی طلاب به صورت مدرسه‌ای و استانی در کنار جشنواره علمی اساتید در رشته‌های منطق، فلسفه و اصول عقاید و کلام برنامه‌های پیشنهادی هستند که در صورت تأمین منابع مالی، آبان ماه برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات