۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۶۲۱۷۷۵
بختیاری:

کمیته امداد امسال ۱۷۰ هزار شغل در کشور ایجاد می‌کند

کمیته امداد امسال ۱۷۰ هزار شغل در کشور ایجاد می‌کند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طبق پیش بینی انجام شده در سال جاری ۱۷۰ هزار شغل توسط کمیته امداد در کشور ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور عصر امروز در آیین افتتاحیه نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌ای کشور در بیرجند اظهار داشت: خراسان جنوبی دارای مردمان با ایمان و با تدین و دلسوز است و نیروهای انسانی این خطه از کشور نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی گفت: خوشبختانه اتحاد و همدلی خوبی میان مسؤولان و رسانه‌های استان وجود دارد که این موضوع نیز سبب شده رسیدگی به مشکلات و محرومان استان بیشتر شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه مطالبه گری اهمیت ویژه‌ای داشته و باید مطالبات مردم از طریق رسانه‌‌ها به مسؤولان منتقل شود، افزود: ساختار کمیته امداد با چهار شاخص چابک، روان، شفاف و پاسخگویی تا پایان سال جاری بازنگری می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه سالانه 100 هزار اشتغال برای نهادهای کمیته امداد و بهزیستی کشور تکلیف می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته کمیته امداد نیز 148 هزار اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی انجام شده در سال جاری نیز 170 هزار اشتغال توسط کمیته امداد در کشور ایجاد خواهد شد که سهم خراسان جنوبی امسال 5 هزار اشتغال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی با محرومیت مواجه بوده که در این خصوص تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد و معاون رئیس جمهور در سال گذشته به امضا رسید و در این جهت نیز 6 هزار مسکن برای مددجویان سیستان و بلوچستان، 5 هزار مسکن برای مددجویان کرمان و 5 هزار مسکن برای مددجویان خراسان جنوبی احداث می‌شود.

بختیاری اظهار کرد: عملیات اجرایی 5 هزار مسکن مددجویان خراسان جنوبی فردا آغاز می‌شود و امیدواریم تا پایان سال جاری 2 هزار و 500 واحد مسکن به مددجویان تحویل داده شود.

وی افزود: در آغاز سال تحصیلی امسال 11 هزار بسته نوشت افزاری به نیازمندان خراسان جنوبی اهدا شده که 11 درصد این کمک‌ها توسط خیران پرداخت شده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات