۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۲۱۸۸۷

روایتی از آیت الله ترابی در رابطه با شهادت فرزندش+فیلم

روایتی از آیت الله ترابی در رابطه با شهادت فرزندش+فیلم
آیت الله ترابی از اساتید اخلاق و برجسته استان سمنان محسوب می‌شود که سالیان متمادی در شهرستان دامغان و استان سمنان به فعالیت‌های دینی و مذهبی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمود ترابی عضو شورای عالی حوزه علمیه سمنان در دیدار با مدیر عامل خبرگزاری رسا و جمعی از اعضای تحریریه این خبرگزاری به روایتی از شهادت فرزندش شهیدش سید محمدعلی ترابی اشاره کرد و گفت: فرزندم یک نعمت الهی بود که با شهادتش مایه افتخار خانواده شد.

وی افزود: محمد علی در ایام جنگ در کوه های کردستان شب ساعت 12 یک مانور داشتند که در حین مانور بند کفش ایشان باز می شود و برای بستن بند کفش می ایستد و از گردان عقب می ماند که فرمانده ایشان را تهدید می کند که این کار رو تکرار نکن که دفعه بعد برخورد خواهم کرد.

در ادامه اظهار داشت: این اتفاق یعنی باز شدن بند کفش محمد علی دو مرتبه دیگر تکرار می شود و از دیگر دوستان عقب می ماند و به خداوند تعالی این مشکل اش را مطرح می کند که در این حین شخصی دست بر روی کمر ایشان می زند و می گوید این مسیر را ادامه بده شما سرباز من هستی و بعد از این اتفاق دیگر بند کفش اش باز نشد و همه چی به خوبی پیش رفت.

آیت الله ترابی با بیان اینکه سید محمدعلی ترابی در عملیات محرم در آبان ماه سال 1361 به شهادت رسید، گفت: قبل رسیدن خبر شهادت سیدمحمدعلی، مادرش در خواب می بیند که در یک ماشین رزمندگان اسلام در گوشی با یکدیگر صحبت می کنند و در حال و هوای خواب از آنها سوال کردم که سید محمد علی من شهید شده به من اطلاع دهید و من ناراحت نمی شودم چرا که سید محمدعلی یک نعمت الهی بود که خداوند متعال عنایت کرده بود و حال اگر بگیرد جای ناراحتی ندارد.

وی در ادامه گفت: بعد از خواب مادرش دورکعت نماز خواندم و از خدواند خواستم که هر چی تقدیر است بنده رضایت دارم که بعد از چند روز خبر شهادت سید محمد علی را دادند./1325/

تعداد بازدید : 18
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات