۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۲۱۹۰۸
به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس صورت گرفت؛

روحانیان و طلاب گلزار شهدای دارالسلام کاشان را غبارروبی و عطر افشانی کردند

روحانیان و طلاب گلزار شهدای دارالسلام کاشان را غبارروبی و عطر افشانی کردند
همزمان با سراسر کشور روحانیان و طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی گلزار شهدای دارالسلام کاشان را عطرافشانی به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان تعدادی از روحانیون و طلاب حوزه دارالعلم آیت الله اعتمادی کاشانی بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان، ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

حجت الاسلام سید عباس شریفیان مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی کاشانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: پیروزی‌های رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس نتیجه عنایات خداوند، دعای امام عصر و ایثار و فداکاری ملت قهرمان ایران اسلامی است.

وی رمز موفقیت رزمندگان اسلام طی ۸ سال دفاع مقدس را احساس به تکلیف دانست و افزود: روحیه جهادی رزمندگان اسلام بود که منجر به پیروزی سپاه اسلام بر سپاه کفر صدام شد.

حجت الاسلام شریفیان با اشاره به اینکه شهدا از راه ولایت متوجه اهداف خود شدند و پشت سر ولایت حرکت کردند، گفت: اگر شهدا بیشترین استفاده را از امام بردند برای این بود که معیت شان با امام زیاد بود.

به گفته وی شهیدان با توجه به حساب و کتاب غیب الهی نیاز‌های خود را از طریق سفره حلال الهی برآورده کرده و بهشت را روزی خود قرار دادند.

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکهزار و ۷۳۲ شهید و ۷۰ شهید مدافع حرم را تقدیم کرده که در ۹۹ گلزار شهدای این شهرستان مدفون هستند که از این تعداد یکهزار و ۶۰ شهید در گلزار دارالسلام کاشان مدفون هستند.
 
شایان ذکر است، شهرستان کاشان و آران و بیدگل طی ۸ سال دفاع مقدس ۱۰۳ شهید طلبه و روحانی را تقدم اسلام و انقلاب اسلامی کرد و ۲۵۰ نفر از روحانیان و طلاب این دو شهرستان طی ۸ سال دفاع مقدس به درجه جانبازی و ایثارگری نائل شده اند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات