۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۲۱۹۶۹
امام‌جمعه ارومیه:

اروپا و غرب قابل‌اعتماد نیستند ‌

اروپا و غرب قابل‌اعتماد نیستند ‌
امام‌ جمعه ارومیه گفت: در جریان سفر مسئولان به مجمع عمومی سازمان ملل به‌طور واضح دیدیم که اروپایی‌ها قابل‌اعتماد نیستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: آزادی، اقتدار و امنیت در کشور را مدیون 8 سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان هستیم و باید ضمن احترام به جایگاه آنان قدردان ازخودگذشتگی آنان باشیم.

به گفته وی با توجه به نزدیکی اربعین حسینی، برای زیارت اربعین باید از نظر کیفیت و کمیت نسبت به برگزاری پیاده‌روی اقدام شود.

امام جمعه ارومیه با با اشاره به موفقیت‌های 40 ساله کشور که در سایه خداوند است و ارتباطی با مدیریت فردی ندارد، گفت: کار جهادی و رعایت تقوا باید توسط مردم و مسئولان به آن توجه داشته باشد و اگر بر محور تقوا باشد مشکلات جامعه بهتر حل می‌شود و همین امر عامل شکست و ناامیدی است.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از نیروهای انقلابی، افزود: حمایت از افراد انقلابی و دوری‌کننده از حزب‌گرایی ضرورت دارد و انتخاب مسئول به سبب آشنایی با مدیر و نماینده و لج و لجبازی با قومیت‌ها نباید عادی شود این امر باید بر‌اساس تعهد و انقلابی‌گری باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با شاره به بیانات رهبری مبنی بر غیرقابل‌اعتماد بودن اروپا، تصریح کرد:: در جریان سفر مسئولان به مجمع عمومی سازمان ملل به طور واضح دیدیم که اروپایی‌ها قابل‌اعتماد نیستند و با وجود دیدار با رییس‌جمهور کشورمان، فوراً مواضع خود را تغییر دادند این امر باید مدنظر و مورد توجه تمام مسئولان باشد که اروپا و غرب قابل‌اعتماد نیستند.

وی با اشاره به حقوق معوقه کارکنان برخی ادارات و دستگاه‌ها، گفت: واریز به موقع حقوق کارکنان و کارگران باید پیگیری شود و ابتدا باید حقوق این افراد پرداخت‌شده و سپس مدیران و معاونان و مشکلات کارگران مورد توجه قرار گیرد.

امام‌جمعه ارومیه بیان کرد: مسئولان در خصوص محصولات کشاورزی خصوصاً سیب چاره‌اندیشی کنند و نسبت به خرید منصفانه آن ها اقدامات لازم را انجام دهند و سوءاستفاده برخی افراد در خرید محصولات باید توسط مسئولان پیگیری و رسیدگی شود./1350/د101/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات