۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۲۲۰۵۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پیاده روی اربعین حسینی یک جهاد فرهنگی است

پیاده روی اربعین حسینی یک جهاد فرهنگی است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیاده روی اربعین حسینی یک جهاد فرهنگی بوده و از مسلمان و غیرمسلمان در آن حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مسؤول امور استان‌های کمیته فرهنگی ستاد اربعین اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت بین‌المللی بوده و انسان دوستی‌ها، ایثارگری‌ها و محبت‌ها در جبهه حسینی را باید در مقابل فرهنگ غلط دشمن در جنایات و تحریم‌ها ببینیم.

وی گفت: پیاده روی اربعین حسینی یک جهاد فرهنگی بوده و از مسلمان و غیرمسلمان در آن حضور می‌یابند بنابراین باید از این فرصت معنوی نهایت استفاده را کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: زائران باید با بصیرت در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی ورود پیدا کنند تا بتوانند پیام اربعین را به زائران مسلمان و غیرمسلمان دیگر کشورها منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اکرام جمعیت زائران اربعین ابعاد مختلفی مانند تامین امنیت و مراعات مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت آن‌ها را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: تمام کارها و زحمات در حوزه زیرساخت‌ برای همایش پیاده روی اربعین انجام می‌شود و در نهایت به واسطه رسیدن به اهداف فرهنگی بسیار مهم صورت می‌گیرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات