۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۲۲۱۶۱
اندیشکده صهیونیستی:

جنبش نجباء در شبکه‌های اجتماعی تل آویو را تهدید می‌کند

جنبش نجباء در شبکه‌های اجتماعی تل آویو را تهدید می‌کند
اندیشکده «اورشلیم» به انتشار کلیپی از مقاومت اسلامی نجباء در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و آن را تهدید علیه رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع‌رسانی اندیشکده «اورشلیم» که در حوزه امنیت، دیپلماسی و حقوق بین‌الملل فعالیت می‌کند، به انتشار کلیپی از مقاومت اسلامی نُجَباء در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

پایگاه اینترنتی این اندیشکده گزارش داد: نُجَباء، گروه شیعه عراقی، در حساب توئیتری‌اش کلیپی حاوی عبارات عبری منتشر کرده است که اولین کلیپ ضدصهیونیستی در نوع خود به‌ شمار می‌رود.

پایگاه اینترنتی اندیشکده اورشلیم افزوده است: در کلیپ منتشر شده، اعضای این گروه عکس‌هایی از آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در دست دارند و در پس‌زمینه آن، به زبان عبری نوشته شده است: «اگر به ما حمله کنید، ما به عمق سرزمین شما حمله خواهیم کرد.»

این منبع صهیونیستی در ادامه با انتشار تصویر بازدید حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، بیان کرده است: جنبش نُجَباء در کنار سایر گروه‌های حشدالشعبی عراق، به‌ عنوان بخشی از کمپین پرقدرت ایران علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند.

براساس گزارش این اندیشکده، اعضای نُجَباء به پیروی از ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند و در جنگ داخلی سوریه به ‌ویژه نبرد «حلب» نقش مؤثری ایفا کرده‌اند./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Australia
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
نابودی اسرائیل نزدیک است به یاری خداوند ان شاالله
0
0