۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۲۲۱۸۴
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

تحصیل، تهذیب و ورزش لازمه رشد جوان انقلابی است

تحصیل، تهذیب و ورزش لازمه رشد جوان انقلابی است
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: جوانان برای نقش آفرینی در گام دوم انقلاب نباید از تحصیل، تهذیب و ورزش غافل شوند.

حجت الاسلام بهروز شمسی  فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه رهبری در بیانیه گام دوم جوانان را محور اصلی قرار داده است، بیان داشت: جوانان برای انجام رسالت و مسؤولیت خویش در این بیانیه باید به سه محور تحصیل، تهذیب و ورزش توجه داشته باشند.

وی افزود: جوانان به عنوان سرمایه های آینده کشور باید از فرصت های علمی که در اختیار دارند نهایت بهره را ببرند و بتوانند در سایه تحقیق و پژوهش و مطالعه بنیه علمی خویش را تقویت کنند.

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: تهذب و رشد اخلاقی از عوامل مهم در رشد و ترقی یک جوان انقلابی است، جوانان باید در کنار رشد علمی به رشد اخلاقی نیز توجه داشته باشند.

وی در ادامه ورزش را دیگر ضرورت برای یک جوان انقلابی خواند و اظهار داشت: جوانان نباید از این مهم غافل شوند، چراکه سرزندگی و بالندگی جوان در گرو توجه به ورزش و انجام این مهم است.

حجت الاسلام شمسی فر اظهار داشت: اگر جوانان به این موارد توجه و عمل کنند در بیانیه گام دوم می توانند به رسالتی که بر دوش دارند به خوبی عمل کنند.

وی در ادامه به بیان رسالت طلاب در بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: حوزه به عنوان خاستگاه انقلاب امروز رسالتی خطیر در ادامه راه بر دوش دارد و پرورش طلبه انقلابی و کارآمد مهم ترین رسالت حوزه است.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد اذعان داشت: طلبه انقلابی برای انجام رسالت خود در گام دوم انقلاب باید جنبه علمی خویش را بالا ببرد و در کنار فراگیری دروس حوزوی مطالعه آزاد داشته و سطح علمی و بنیه علمی خود را ارتقا بخشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

وی ادامه داد: فراگیری شیوه های نوین تبلیغی و مخاطب شناسی مسؤولیت خطیری دیگر بر دوش طلاب بوده و طلبه باید از فرصت هایی که در حوزه در اختیار دارد به خوبی بهره مند شود.

حجت الاسلام شمسی فر عنوان داشت: طلبه انقلابی در سایه داشتن بنیه علمی قوی و آشنا بودن با شیوه های نوین تبلیغی می تواند از فرصت های فضای مجازی در انجام رسالت تبلیغی خویش بهره مند شود.

وی بر ضرورت ارتقای تهذیب نفس تأکید کرد و گفت: طلبه موفق کسی است که همزمان به فکر ارتقای سطح علمی، پرورش اخلاق و تهذیب نفس و کسب روش شناسی و مخاطب شناسی باشد./9451/ت210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات