۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۲۱۱۲۰
مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین:

طلاب در صحنه های مختلف اجتماعی حاضر باشند

طلاب در صحنه های مختلف اجتماعی حاضر باشند
شاکری با تاکید بر اینکه طلاب در صحنه های مختلف اجتماعی حاضر شوند، گفت: طلاب جوان در تحقق بیاینه گام دوم انقلاب کوشا باشند.

سرکار خانم فاضله، طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درخصوص مهمترین رسالت طلبگی گفت: مهمترین رسالت طلبگی قرار دادن بشریت در مسیر تقوا و عبودیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه طلاب در انجام این رسالت باید به مهارت و فنون تبلیغی مجهز شوند، اظهار داشت: کسی می تواند در امر تبلیغ موفق باشد که در کنار کسب علوم دینی از تهذیب نفس و خودسازی غفلت نکند.

شاکری با اشاره به هجمه های اعتقادی دشمنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ابراز کرد: امروز یکی از مهمترین رسالت های حوزه علمیه و طلاب مقابله با شبهات و هجمه های اعتقادی دشمنان در فضای مجازی است و تنها راه مقابله با این اقدامات خثمانه تولید محتوای دینی متناسب با ذائقه مخاطبان است که باید توسط حوزویان انجام شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین با بیان اینکه طلبه در دوران تحصیل طلبگی باید معارف حقه را با دقت و صحیح درک کند و در نهایت دلسوزی و امانت داری معارف الهی را به مردم ابلاغ کند، اظهار داشت: طلاب با تاسی به مکتب نبوی حریصانه دلسوز هدایت مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه طلبه در مسیر طلبگی با سختی ها و ناملایمات فراوانی روبرو می شود که باید در برابر آنان صبور و شکیبا باشد، عنوان کرد: طلبه مهذب و خودساخته اگر با سختی و دشواری روبرو شود آزرده خاطر نمی شود حتی از آن سختی لذت برده و می داند که هر کاری انجام می دهد برای کسب رضای الهی است و بسیار ارزشمند است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین با بیان اینکه طلاب برای ایفای نقش طلبگی باید تلاشی مجدانه داشته و در صحنه های مختلف اجتماعی حاضر باشند، گفت: لازم است طلاب در حفظ هویت طلبگی کوشا باشند و اجازه ندهند برخی افکار و فضاهای مسموم آنان را از این هویت دور کنند؛ هویت طلبگی در رفتار و کردار ظاهری و باطنی طلبه آشکار می شود.

شاکری بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه برای حرکت جامعه بیان کرد و ادامه داد: مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند و طلاب جوان به عنوان پرچمداران انقلاب باید در تحقق محورهایی که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند تلاش کنند./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات