۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۲۲۱۸۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی به سراسر جهان صادر شده است

تفکر بسیجی به سراسر جهان صادر شده است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز تفکر بسیجی به سراسر جهان صادر شده و این موضوع دشمنان را ناامید و آن‌ها را نگران کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز تفکر بسیج در سراسر جهان صادر شده و این موضوع دشمنان را ناامید و آن‌ها را نگران کرده است.

وی گفت: بسیج ظرفیت‌های عظیمی دارد و بعد از حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس بسیجیان حضور پررنگی برای خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بسیجیان اگر بتوانند در سال این تفکر بسیجی را به چند نفر منتقل کنند کار بسیار ارزشمندی انجام دادند و باید هر لحظه آماده خدمت به جامعه بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمنان شبانه روزی علیه ایران اسلامی و تغییر هویت جوانان حزب اللهی تلاش می‌کنند و باید در راستای انتقال تفکر بسیجی گام برداریم.

وی ادامه داد: گاهی مواقع حضور بسیجیان در میادین مختلف بدون هیچ حرف و سخنی خود بازتاب موثری دارد و یک رقابت با اهل باطل محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از نمونه‌های این حضور تاثیرگذار را در راهپیمایی اربعین حسینی می‌توان مشاهده کرد و امروز حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف نقشه دشمنان  را نقش بر آب کرده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات