۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۲۴۸۴
رییس مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی:

نیروهای انقلابی باید با یکدیگر متحد و هم سو شوند

نیروهای انقلابی باید با یکدیگر متحد و هم سو شوند
رییس مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی گفت: شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در راستای ارتقای اتحاد و هم سویی بسته پیشنهادی فرهنگی ارائه کرده است.

حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب، رییس مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: به‌منظور افزایش هرچه بیشتر هم‌دلی و وحدت میان نیروهای فرهنگی انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی شهر بجنورد بسته فرهنگی ارائه کرده است.

وی با دعوت از تمام نیروی‌های انقلابی اسلامی به جلسات شورای هماهنگی نیروهای انقلابی شهر بجنورد افزود: شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی به‌منظور هم‌فکری، وحدت و تبادل نظرات از تمام نیروهای انقلابی شهر بجنورد دعوت می‌کند تا در جلسات شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی حضور پیدا کنند.

رییس مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی با بیان اینکه این شورا بسته‌ای فرهنگی آماده کرده است و حاضر به ارائه این بسته فرهنگی به جریان‌های انقلابی است خاطرنشان کرد: در بسته فرهنگی تهیه‌شده تلاش شده که وحدت، هم‌فکری و هم سویی میان جریان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به احساس نیاز به وحدت و هم‌دلی بیشتر میان نیروهای انقلابی به تهیه این بسته فرهنگی پرداخته است تصریح کرد: تاکنون 21 تشکل، جریان و مجموعه انقلابی به‌منظور بهره‌برداری از بسته فرهنگی مورد استقبال کرده‌اند.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با بیان اینکه که علاوه بر تهیه و بهره‌گیری از بسته فرهنگی، نیروهای انقلابی باید در جلسات متعدد در کنار یکدیگر حضور داشته باشند و با یکدیگر هم‌فکری و تبادل پیشنهاد داشته باشند گفت: نیروهای انقلابی پای‌کار و متعهد باید بدانند که به‌منظور تسریع سرعت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید با یکدیگر تبادل و تعامل بیشتری داشته باشند و نیاز است که به‌منظور هم‌فکری و هم‌دلی بیشتر، در جلسات شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور در جلسات شورای هماهنگی سبب نزدیکی و هم سویی در مسیر رسالت فرهنگی نیروهای انقلابی است افزود: نیروهای انقلابی با قرار گرفتن در کنار یکدیگر هم سو و متحد در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند و این سوگیری مشترک سبب تسریع سرعت تحقق آرمان‌های انقلابی می‌شود.

رییس مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی با اشاره به تنظیم میثاق نامه‌ای در خصوص وحدت تشکل‌های انقلابی اظهار کرد: در کمیسیون سیاسی مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل استان خراسان شمالی میثاق نامه‌ای به‌منظور افزایش هرچه بیشتر وحدت و هم‌دلی میان تشکل‌های انقلابی تنظیم و تدوین کرده است.

 حجت‌الاسلام دانش‌طلب در انتها مجدداً بر حضور تمام دغدغه مندان و نیروهای انقلابی در جلسات شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: انقلابیون دغدغه مند باید با هم‌فکری و هم راهی یکدیگر در مسیر گام دوم انقلاب قدم بگذارند و از فردگرایی بپرهیزند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات