۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۲۲۵۵۲
فردا؛

کتابخانه عمومی امام رضا افتتاح می شود

کتابخانه عمومی امام رضا افتتاح می شود
آیین افتتاح کتابخانه عمومی امام رضا(ع) وابسته به مرکز فرهنگی امام حسین (ع) زیر نظر آیت الله کعبی برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) زیر نظر آیت الله کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در راستای توجه به فرموده‌های رهبر انقلاب پیرامون کتاب و کتابخوانی اقدام به راه اندازی کتابخانه امام رضا (ع) کرده است.

براین اساس آیین افتتاح فردا ساعت ۹:۳۰ در لشکرآباد، بلوار علوی، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) با حضور طلاب، علما، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به امر کتاب و کتابخوانی صورت خواهد گرفت.

کتابخانه امام رضا (ع) وابسته به مرکز فرهنگی امام حسین (ع) در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع زیربنا و با در برگرفتن ۱۳ هزار جلد کتاب در مرحله (اول) آماده ارائه خدمات به طلاب و دانشجویان مناطق لشکرآباد و کوی علوی است.

این کتابخانه مجهز به سیستم کتابخانه‌ای دیجیتال  بوده و کتاب‌های موجود در زمینه رشته‌های علوم انسانی (تمامی گرایش ها)، ادبیات فارسی و عربی، علوم اجتماعی، حقوق، داستان، رمان، کتاب‌های کمک درسی و کنکوری است.

این کتابخانه با داشتن یک میلیون کتاب الکترونیک و چند صدهزار مقاله و پژوهش علمی در رشته‌های گوناگون همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۹ آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان است.

کتابخانه امام رضا (ع) در برگیرنده دو سالن بزرگ مجزا برای خواهران و برادران در حد فاصل دو منطقه محروم لشکرآباد و کوی علوی واقع است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات