۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۲۲۶۹۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

کار شکنی‌های استکبار خللی در عظمت اربعین حسینی ایجاد نمی‌کند

کار شکنی‌های استکبار خللی در عظمت اربعین حسینی ایجاد نمی‌کند
حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن با فضا سازی درصدد ضربه زدن به عظمت پیاده روی اربعین است، گفت: این کارشکنی‌ها خللی در اراده مشتاقان این حرکت بی نظیر ایجاد نمی کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان پیش از ظهر امروز در گردهمایی جمعیت بانوان فرهیخته استان گفت: استکبار جهانی و دشمنان گفتمان مقاومت با فضا سازی و شبهه افکنی درصدد ضربه زدن به عظمت پیاده روی اربعین حسینی هستند، اما این کارشکنی‌ها خللی در اراده مشتاقان این حرکت بی نظیر ایجاد نخواهد کرد.
 
وی در این گردهمایی که با موضوع گفتمان سازی خانواده در اربعین حسینی و توسعه جمعیت برگزار شد، اظهار داشت: عظمت اربعین حسینی ریشه در حرکت عظیم حضرت سیدالشهدا (ع) دارد و این پیاده روی به طور یقین تمرین و مقدمه ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان اهل بیت(ع) همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربیعن حسینی به کار گرفته اند، افزود: همه توطئه های دشمنان با حضور میلیونی مردم خنثی خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، پیاده روی اربعین حسینی و تجمع عاشقان و دلدادگان به امام حسین (ع) را در روز اربعین را فخر دنیای اسلام دانست و افزود: این حجم از حضور میلیون‌ها زائر اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده روی اربعین حسینی معجزه قرن است و باید این گفتمان در جهان طنین انداز شود.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به شبهه سازی و ایجاد مشکلات و فضازی در جهت کوچک جلوه دادن این حرکت عظیم از سوی استکبار، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان گفتمان عاشورایی مقاومت و پایداری با فضا سازی و شبهه افکنی درصدد ضربه زدن به عظمت پیاده روی اربعین حسینی هستند، اما این کارشکنی‌ها خللی در اراده مشتاقان این حرکت بی نظیر ایجاد نخواهد کرد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین به موضوع وجود اقلیت‌های مذهبی در پیاده روی اربعین حسینی اشاره و تاکید کرد: پیاده روی اربعین حسینی ریشه در تاریخ دارد و سیره عملی اهل بیت (ع) و بزرگان دین بوده است و امروز هم به برکت جمهوری اسلامی و به میزبانی بسیار کم نظیر مردم مسلمان عراق به بهترین شکل ممکن در جهان خودنمایی می‌کند.
 
استاد حوزه‌ علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به توسعه کمیت و کیفیت در این حرکت عظیم اشاره و خاطر نشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی با نثار خون خود این مسیر را هموار کردند و امروز به برکت جانفشانی و ایثارگری‌های شهداست که می‌توانیم در امنیت کامل به این خیل عاشوراییان در روز اربعین حسینی بپیوندیم و باید قدردان خون شهدائ باشیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به تشویق حضور خانوادگی در این همایش عظیم حسینی اشاره کرد و بیان داشت: پیاده روی اربعین حسینی همانند همه زیارت‌ها آداب خاص خود را دارد و رعایت آداب سفر و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و احترام به مردم خونگرم و مسلمان عراق از مواردی است که با تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب باید مورد توجه جدی زائرین اربعین حسینی باشد./950/پ۲۰۳/ب۱
افشین ایمانی
ارسال نظرات