۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۲۲۷۳۸
بیت مشعل تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت‌های خیرخواهانه مرکز فرهنگی امام حسین اهواز

گزارشی از فعالیت‌های خیرخواهانه مرکز فرهنگی امام حسین اهواز
مدیر مرکز فرهنگی امام حسین (ع) اهواز، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز به ویژه در زمینه بهداشت و کمک به فقرا و یتیمان پرداخت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلیل بیت‌مشعل، مدیر مرکز فرهنگی امام حسین (ع) اهواز، امروز در آیین افتتاح کتابخانه امام رضا (ع) وابسته به مرکز فرهنگی امام حسین (ع) اهواز، عنوان داشت: این کتابخانه با مشارکت آستان قدس رضوی و همکاری خیران در میان دو منطقه کم برخوردار لشکرآباد و کوی علوی تأسیس شده و با داشتن یک میلیون کتاب الکترونیک و چند صدهزار مقاله و پژوهش علمی در رشته‌های گوناگون همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۹ آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان است که امیدواریم با راه اندازی آن شاهد رواج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشیم.

مدیر مرکز فرهنگی امام حسین (ع) اهواز عنوان داشت: در سایه تلاش‌های آیت الله کعبی سابق بر آن کتابخانه عمومی کوثر در پارک منطقه راهنمایی نیز راه اندازی شده بود و با آغاز به کار کتابخانه جدید عملا دو کتابخانه به همت معظم له در زمینه نشر فرهنگ کتاب و کتابخوانی جدا از سایر فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، گام برمی دارند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مرکز فرهنگی امام حسین (ع) زیر نظر آیت الله کعبی فعالیت‌های عمده‌ای را برای اهالی مناطق لشکرآباد و کوی علوی انجام می‌دهد، اضافه کرد: این مرکز در فاز اول اقدام به راه اندازی حوزه امام حسین (ع) کرد و در ادامه نیز پس از افتتاح کتابخانه امام رضا (ع) بنا را بر راه اندازی مرکزی تحقیقاتی قرار دادیم که در فصول خاص به ویژه تابستان، برای ۱۲۰ تا ۱۵۰ جوان مناطق محروم و آسیب پذیر به مدت سه روز در هفته فعالیت های، فرهنگی آموزشی و مذهبی انجام دهد.

بیت مشعل به فعالیت ۵ ساله مؤسسه سبیل الخیر زیرن ظر آیت الله کعبی و تحت تکفل قرار دادن ۳۰۹ یتیم اشاره کرد و گفت: تا پایان سال بنا بر راه اندازی مرکز کارآفرینی و اشغال برای جوانان است که در این باره تفاهم نامه‌هایی با برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها از قبیل مناطق نفت خیز جنوب و جهاد دانشگاهی منعقد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه درمان نیز قصد ورود داریم و در صورتی که خداوند توفیق بدهد تا پایان سال اقدامات مثمرثمری انجام و اعلام خواهیم کرد./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات