۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۶۲۲۸۳۷
با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت؛

جلسه هفتگی جامعه مدرسین به ریاست آیت الله یزدی برگزار شد

جلسه هفتگی جامعه مدرسین به ریاست آیت الله یزدی برگزار شد
جلسه هفتگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و اعضای جامعه به ریاست آیت الله یزدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، جلسه هفتگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز به ریاست آیت الله یزدی و با حضور آیت الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سالن جلسات این نهاد عالی حوزوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که اکثر اعضای جامعه مدرسین مانند آیات حسینی بوشهری، خاتمی، شب زنده دار، اراکی، استادی، عبداللهی، طبسی، فیاضی، غروی و مروی حضور داشتند، معاونان مجمع جهانی اهل بیت(ع) نیز حضور پیدا کردند.

همچنین آیات بهشتی، خائفی، فقیهی، مقتدایی، ممدوحی و حجج اسلام والمسلمین آشتیانی، نکونام و نظری شاهرودی از دیگر اعضای جامعه مدرسین بودند که در جلسه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه آیت الله رمضانی گزارشی از اقدامات غرب برای مواجهه با اسلام ناب محمدی ارائه کرد و گفت: امروز در دانشگاه های غرب کرسی های شیعه شناسی و اسلام شناسی راه اندازی شده و به صورت جدی در این زمینه ها فعالیت می شود.

وی همچنین با ارائه گزارشی از فعالیت های مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: از آنجایی که بنای قبول اسلام ناب را ندارد سعی کرده تا با اسلام سکولار و اسلام افراطی مسیر درست را منحرف کرده و مردم جهان را از اسلام ناب دور کند؛ غرب هیچگاه اسلام دقیق و عمیق را نخواهد پذیرفت از این رو اسلام ستیزی، شیعه ستیزی و ایران ستیزی را دنبال می کنند.

اعضای جامعه مدرسین پس از سخنان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به بیان نظرات خود درباره موضوع جلسه پرداختند و بحث و تبادل نظر کردند.

محمد قمین
ارسال نظرات