۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۲۲۸۹۵
معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مازندران:

دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال شکاف بین دو ملت ایران و عراق هستند

دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال شکاف بین دو ملت ایران و عراق هستند
حجت الاسلام نوربخش با بیان این که اجتماع اربعین حسینی به قدرت نرم جهان اسلام تبدیل شده است، گفت: دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال شکاف بین دو ملت ایران و عراق هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام نوربخش، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مازندران امروز در کارگاه آموزشی روحانیان و مبلغان زائر اربعین حسینی در محمودآباد به حضور ادیان و مذاهب مختلف در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این حضور عزتمندانه ملت‌های آزادی خواه جهان در راهپیمایی اربعین نشان دهنده حقانیت حسینی است.
 
وی با بیان این که اربعین حسینی به صحنه وحدت و همبستگی ملت‌های مختلف جهان تبدیل شده است، افزود: امام حسین (ع) امروز محور وحدت ملت‌های آزادی خواه جهان برای ایستادگی در برابر ظلم و استکبار قرار گرفته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همگرایی و هم افزایی ادیان الهی و تبیین اربعین حسینی در بین ادیان باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا این وحدت و همبستگی بین ادیان هر روز بیشتر تقویت شود.
 
حجت الاسلام نوربخش با بیان این که دشمن همواره می‌کوشد تا اختلاف و تفرقه میان ملت‌های مختلف جهان پررنگ باشد، تصریح کرد: امروز به برکت امام حسینی (ع)، اجتماع میلیونی اربعین به صحنه‌ای از وحدت و برادری همه ملت‌های جهان تبدیل شده است.
 
وی با اشاره به این که امروز دیگر امام حسین (ع) متعلق به شیعیان نیست بلکه از ملیت‌ها و مذاهب مختلفی به امام حسین (ع) عشق و علاقه می‌ورزند، بیان داشت: تا زمانی که میان آزادی خواهان عالم وحدت و همبستگی باشد دشمن هیچ گاه نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز عزت و عظمت حسینی موجب ذلت و خواری دشمنان و بدخواهان اهل بیت (ع) شده است، تصریح کرد: علیرغم همه توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان، اربعین حسینی هر سال باشکوه از سال گذشته برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام نوربخش با اشاره به این که توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید، افزود: فتنه انگیزی و تحرکات اخیر دشمنان در عراق به طور حتم موجب شکوه و عظمت دادن به مراسم اربعین حسینی خواهد شد.
 
معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مازندران با بیان این که امروز اجتماع عظیم اربعین حسینی به قدرت نرم جهان اسلام در برابر فتنه انگیزی نظام سلطه تبدیل شده است، گفت: دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) در تلاش هستند با فتنه انگیزی بین دو ملت ایران و عراق شکاف بیاندازند که باید هوشیار باشیم.
 
وی با اشاره به این که مبلغان دینی نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی و روشنگری نسبت به فتنه دشمنان بر عهده دارند، افزود: مبلغان اربعین حسینی باید در خصوص فتنه و توطئه دشمن برای شکاف میان ملت‌های مسلمان به ویژه دو کشور ایران و عراق بیشتر روشنگری کنند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات