۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۶۲۳۰۷۸
حجت الاسلام موسی پور خبر داد؛

تشکیل ستاد اربعین حوزه علمیه خرمشهر

تشکیل ستاد اربعین حوزه علمیه خرمشهر
حجت الاسلام موسی پور با اشاره به تشکیل ستاد اربعین حوزه علمیه خرمشهر از آماده سازی پارکینگ مدرسه سیدالشهدای خرمشهر خبر داد.
حجت الاسلام محمدحسن موسی پور، مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مدرسه برای سومین سال پیاپی به راه اندازی ستاد اقدام کرده است، عنوان داشت: برای اربعین امسال افزون بر آماده سازی حجره‌ها و مَدرَس‌های مدرسه برای پذیرایی از طلاب و روحانیان، پارکینگ بزرگی برای نگهداری ماشین‌های شخصی طلاب در نظر گرفته شده است.

مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه خرمشهر با بیان اینکه امسال نیز، چون سال‌های گذشته آماده پذیرایی از طلاب و روحانیان به همراه خانواده هایشان در رفت و برگشت از زیارت هستیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۵۰ ماشین اعم از وسیله شخصی و عمومی در پارکینگ مدرسه نگهداری شد ضمن اینکه حجره‌ها و مَدرَس‌ها به همراه آشپزخانه مجهز برای خواهران و برادران اختصاص یافت.

حجت الاسلام موسی پور با بیان اینکه هر سه وعده غذایی برای زائران مستقر در مدرسه با کمک خیران تهیه شده است، بیان داشت: به طلابی که عازم زیارت بودند حتی وعده میان راهی دادیم؛ از سوی دیگر امسال در حال آماده سازی پارکینگ هستیم تا طلاب از پرداخت هزینه برای پارک خودروهایشان معاف شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون زائرانی در مدرسه مستقر شده اند، ادامه داد: طلاب در بازگشت از زیارت به مدرسه تشریف بیاورند و حداقل یک شب رفع خستگی کنند تا با خیال آسوده به خانواده برگردند.

مسؤول ستاد اربعین حوزه علمیه خرمشهر تأکید کرد: مدرسه آماده پذیرایی از زائران به ویژه طلاب است و با توجه به برداشته شدن ویزا قطعا شاهد افزایش جمعیت طلاب خواهد بود که در این باره موکبی در مدرسه راه اندازی کردیم. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات