۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۶۲۳۰۹۱
با حضور زائران اربعین حسینی از ۳۰ ملیت؛

گردهمایی بزرگ مبلغان ملل در اربعین برگزار شد

گردهمایی بزرگ مبلغان ملل در اربعین برگزار شد
گردهمایی بزرگ مبلغان ملل در اربعین (زمینه سازان تشکیل تمدن نوین اسلامی) با حضور زائران اربعین حسینی از ۳۰ ملیت در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گردهمایی بزرگ مبلغان ملل در اربعین (زمینه سازان تشکیل تمدن نوین اسلامی) با حضور زائران اربعین حسینی از ۳۰ ملیت عصر امروز در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام غلامحسین عصارزاده، رییس ستاد اربعین جامعة المصطفی خراسان در این مراسم از اعزام 1200 طلبه ایرانی و غیرایرانی به کربلای معلا خبر داد و گفت: بیش از دو هزار نفر در مشهد ثبت نام شدند که ما ۱۲۰۰ نفر را اعزام می کنیم.

رییس ستاد اربعین جامعة المصطفی خراسان افزود: کمیته ستاد اربعین از سه ماه قبل آغاز به کار کرده است تا زمینه سفر طلاب فراهم شود که این کاوران در دو مرحله 15 و 16 مهر با قطار به عراق اعزام می شوند.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر در عراق، گفت: دشمنان می خواهند ضربه خود را بزنند اما زائران حسینی با حرکت با شکوه در اربعین امسال این نقشه ها را نقش بر آب می کند.

حجت الاسلام عصارزاده با تأکید به حفظ وحدت، ابراز کرد: دشمن در پی ایجاد تفرقه در بین زائران حسینی است و به زبان ایرانی و عراقی اقدام به ایجاد تفرقه می کند که باید هوشیار بود و بحث های تفرقه افکن نداشت.

گفتنی است این مراسم به همت جامعةالمصطفی العالمیه خراسان با همکاری بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) و آستان قدس رضوی برگزار شد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات