۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۲۳۱۳۱
حجت الاسلام کیانی مطرح کرد؛

ثبت درخواست مجوز خروج بیش از هزار طلبه خوزستانی

ثبت درخواست مجوز خروج بیش از هزار طلبه خوزستانی
حجت الاسلام کیانی گفت: هزار و ۴۸۵ نفر از طلاب استان خوزستان برای زیارت اربعین، درخواست مجوز خروج خود را تا به امروز ثبت کردند.
حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه تاکنون هزار و ۴۸۵ نفر از طلاب استان خوزستان برای زیارت اربعین، درخواست مجوز خروج خود را ثبت کردند، اظهار داشت: مواکب حوزه‌های علمیه شهرستان‌های اندیمشک، خرمشهر و هویزه آماده پذیرایی و اسکان طلاب زائر اربعین حسینی هستند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان با اشاره به حضور طلاب و روحانیت سایر استان‌ها در دو مرز شلمچه و چذابه عنوان داشت: طلاب استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد معمولا مرز شلمچه را جهت خروج از کشور انتخاب می‌کنند؛ از این رو حوزه علمیه سیدالشهدا خرمشهر آماده اسکان و پذیرایی از عزیزان است.

این مقام مسؤول ادامه داد: مدارس علمیه شهرستان اندیمشک نیز آماده استقبال از زائران است بدین صورت که حوزه علمیه امام صادق (ع) برای پذیرایی از طلاب برادر مجرد و حوزه سفیران بقیه الله اندیمشک برای اسکان طلاب به صورت خانوادگی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

حجت الاسلام کیانی همچنین به آمادگی مدرسه رضویه هویزه برای اسکان زائران در مسیر مرز چذابه خبر داد و گفت: هر کدام از این مدارس با راه اندازی مواکب، آمادگی خود را برای پذیرایی و اسکان زائران اعلام کردند که در این باره شماره ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۰ برای طلابی که قصد اسکان در اهواز را دارند، تهیه شده است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های مذکور آماده استقبال از زائران هستند، تصریح کرد: طلاب و خانواده هایشان برای اسکان در حوزه علمیه سیدالشهدا خرمشهر با شماره ۰۹۱۶۶۳۴۱۸۹۴تماس داشته باشند ضمن اینکه برای سکونت در شهرستان اندیمشک نیز با شماره‌های ۰۹۱۶۵۹۹۹۶۰۶ و ۰۹۱۶۹۴۱۰۹۳۵ تماس بگیرند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه برای اسکان در موکب حوزه علمیه رضویه هویزه باید هماهنگی‌ها با حجت الاسلام ساعدی به شماره ۰۹۱۶۹۱۷۴۲۳۵ صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان همه تلاش خود را برای فراهم کردن زیارت امن و مطمئن و تأمین محل استراحت طلاب و خانواده هایشان بکار می‌بندد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات