۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۲۳۴۱۳
حجت الاسلام روحانی نیا:

طرح آمریکا برای کمرنگ کردن عظمت اربعین حسینی شکست خورد

طرح آمریکا برای کمرنگ کردن عظمت اربعین حسینی شکست خورد
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم اربعین حسینی را طرحی شکست خورده دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست هماهنگی مناسبت‌های مذهبی استان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، تلاش دشمنان اهل بیت (ع) برای کمرنگ کردن حضور مردم در این اجتماع عظیم را شکست خورده دانست.
 
وی با بیان این که قدرت‌های مادی جهان از درک حقیقت عاشورا و کربلا عاجر هستند، افزود: در سال‌های اخیر علیرغم همه مشکلاتی که در مسیر راه وجود داشت، امسال شاهد عظمت مراسم اربعین حسینی بودیم.
 
حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که همه امکانات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی به کار گرفته شده است، بیان داشت: دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) این بار نیز از حضور میلیونی عاشقان حسینی در مراسم اربعین بهت زده خواهند شد.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در سال‌های اخیر همه توان دشمن در جهت تضعیف اجتماع اربعین حسینی به کار گرفته شد، ادامه داد: اما نتیجه همه تلاش‌های دشمنان، تقویت این حضور حماسی بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مراسم اربعین حسینی وجهه جهانی به خود گرفته است، بیان داشت: حضور افرادی از ملیت‌های مختلف جهان نشان دهنده گسترش روز افزون فرهنگ حسینی در اقصی نقاط جهان است.
 
حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که عشق به امام حسین (ع) هیچ حد و مرزی ندارد، افزود: امام حسین (ع) تنها متعلق به شیعیان نیست بلکه امروز بسیاری از ملت‌های جهان به سید و سالار شهیدان عشق می‌ورزند.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دنیا امروز به حقانیت حسینی پی برده است، ادامه داد: قدرت‌های مادی جهان نمی‌تواند مانع حضور مردم در خلق حماسه میلیونی اربعین حسینی شوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش دشمن در جهت ناامن کردن عراق و ایجاد اغتشاشات داخلی اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی با استفاده از عوامل خود فروخته داخلی تلاش می‌کنند، فضای ناامنی را در عراق ایجاد کنند تا موجب کاهش حضور مردم در اربعین حسینی شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات