۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۲۳۴۴۸
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

بهترین نشاط در جامعه، برطرف شدن مشکلات مردم است

بهترین نشاط در جامعه، برطرف شدن مشکلات مردم است
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اهمیت نشاط حقیقی در جامعه، گفت: شهرداری اصفهان برای ایجاد نشاط در جامعه از برنامه‌هایی که کار غیرمذهبی در آن انجام شود دوری کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار معاون برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان و جمعی از مدیران این معاونت با بیان اینکه بهترین نشاط در جامعه، برطرف شدن مشکلات مردم است، اظهار داشت: شهرداری اصفهان برای ایجاد نشاط در جامعه از برنامه‌هایی که کار غیرمذهبی در آن انجام شود، دوری کند. 

وی افزود: برای تداوم فعالیت‌های شهرداری به ویژه پروژه‌های عمرانی، باید موضوع ساخت‌وساز همواره ادامه داشته باشد و مردم به ساخت‌وساز تشویق شوند تا رونق اقتصادی در شهر رشد داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: در بخش‌های مختلفی از شهر می‌توان قسمت‌هایی از منازل مسکونی را خریداری کرد و خیابان‌ها را گسترش داد و مردم را در قسمت‌های هم‌جوار در منازل مسکونی با کیفیت و با متراژ بیشتر اسکان داد تا بخش‌های محروم شهر رونق بیشتری داشته باشد. 

وی با انتقاد از عملکرد شوراهای اسلامی عنوان کرد: اعضاء شوراهای اسلامی شهرها بیشتر به دنبال فعالیت‌های سیاسی و خط سیاسی خود هستند و مدیران کارآمد را به واسطه اینکه از نظر سیاسی در یک خط نیستند، جا به جا می‌کنند، این در حالی است که شهرها نیاز به اقدام و فعالیت و مدیران پخته دارد. 

آیت‌الله طباطبایی نژاد ادامه داد: کشور ما از خط و خط بازی سیاسی ضربه‌های بسیاری خورده است، امروز نیاز به کار، فکر و تخصص داریم و مدیران اجرایی نباید فعالیت‌های سیاسی خود را به کار برای مردم وارد کنند، آنان باید به دنبال استفاده از مدیران پخته برای برطرف کردن مشکلات مردم باشند نه انتخاب مدیری با خط سیاسی همسو.

اجرای بیش از 1500 پروژه فعال در اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت اظهار داشت: از نظرات همه نخبگان، صاحب‌نظران و دلسوزان شهر اصفهان برای تدوین برنامه 1405 اصفهان استفاده می‌کنیم.  

علیرضا صادقیان افزود: تنظیم بودجه سالیانه، تدوین برنامه‌های سالیانه و راهبردی، برنامه‌های آموزشی کارکنان، بررسی پیشرفت پروژه‌ها و غیره از جمله وظایف این معاونت است. 

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از رویکردهای شهرداری اصفهان به شمار می‌رود، گفت: امیدوار هستیم پروژه سالن اجلاس سران در اصفهان در پایان سال 1399 به بهره‌برداری برسد، همچنین فاز نخست خط 2 مترو به صورت جدی عملیاتی شده است. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان عنوان کرد: اجرای رینگ چهارم حفاظتی اصفهان از سیتی سنتر تا ورودی برخوار و میمه، تکمیل مجموعه نمایشگاه‌های اصفهان تا پایان امسال، ادامه یافتن خیابان توحید با همراهی ارتش منطقه اصفهان و دانشگاه اصفهان از دیگر پروژه‌هایی است که توسط شهرداری اصفهان دنبال می‌شود، در مجموع بیش از یک هزار و 500 پروژه فعال کوچک، متوسط و بزرگ در حوزه‌های مختلف در حال اجرا است.

وی بیان کرد: 4 هزار و 100 میلیارد تومان بودجه سال 1398 است که نسبت به همه کلان شهرها بیشترین افزایش بودجه را داشتیم و تا کنون 54 درصد بودجه محقق شده است./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات