۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۲۳۷۴۶
حجت الاسلام جباری:

پیاده روی اربعین حسینی، حرکت در جاده سعادت است

پیاده روی اربعین حسینی، حرکت در جاده سعادت است
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، پیاده روی اربعین حسینی را اوج دلدادگی به سیدالشهدا و پیداکردن جاده سعادت و ایستگاه سلامت است.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، درک صحیح حماسه حسینی و همچنین کسب معرفت حسینی را از صفات متقین دانست.
 
وی با بیان این که پیدا کردن راه انسانیت ارمغان مهم دو ماه محرم و صفر است، افزود: باید از این ظرفیت الهی مهم در جهت سعادت و تعالی خود در دنیا و آخرت بهره گیریم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به حضور دلدادگان حسینی در اجتماع عظیم پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: پیاده روی اربعین اوج دلدادگی به سیدالشهدا و پیداکردن جاده سعادت و ایستگاه سلامت است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این کشورها، سه ضلع مثلث جنایت و کشتار انسان‌های بیگناه در منطقه خاورمیانه هستند، افزود: این جنایت کاران قرن، در هر حادثه و جنایتی در خاورمیانه حضور پررنگی دارند.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که عظمت حسینی در راهپیمایی اربعین موجب عصبانیت این جنایت کاران شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل از هر راهی برای جلوگیری از شکل گیری این اجتماع عظیم استفاده می‌کنند که ایجاد و حمایت از گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه تنها گوشه‌ای از اقدامات جنایت کارانه این سه کشور در خاورمیانه است.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به شکست طرح آشوب آمریکایی، صهیونیستی سعودی در عراق، تصریح کرد: این مثلث شوم فتنه تلاش کردند با سوء استفاده از برخی کمبود‌ها در عراق، زمینه ایجاد یک آشوب را در شهر‌های عراق در آستانه اربعین حسینی فراهم کنند که خوشبختانه با هوشیاری مردم خنثی شد.
 
وی این اقدام مثلث شوم فتنه را در راستای تضعیف اربعین حسینی دانست و تصریح کرد: طرح ایجاد عداوت، دشمنی و بدبینی بین دو ملت ایران و عراق شکست خورد، و ملت‌های دو کشور اظهارواحساس برادری و برابری خودشان را باور کردند.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که محبت و صمیمیت و برابری و برادری دو کشور تحت لوای «حب الحسین یجمعنا» هر روز بیشتر تقویت می‌شود، افزود: این وحدت و همبستگی ضمن خنثی شدن توطئه دشمنان موجب تقویت و عظمت دادن به اجتماع اربعین حسینی خواهد شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات