۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۲۳۸۳۹
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

اعزام ۳۰ خواهر مبلغ مسلط به زبان های خارجی به عراق

اعزام ۳۰ خواهر مبلغ مسلط به زبان های خارجی به عراق
حجت الاسلام رجب پور با اشاره به اعزام ۳۰ خواهر مبلغ زبان دان به زیارت اربعین، گفت: در هر حوزه به صورت خودجوش شاهد برپایی مواکب بودیم که تا پایان صفر پابرجا خواهند ماند.
حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران در سوسنگرد، خرمشهر و آبادان و اروندکنار اقدام به ساخت مواکب و پذیرایی از زائران کرد همچنین برای اسکان زوار خواهران طلبه همکاری لازم را مبذول داشت و در حوزه‌های شهرستان‌های مذکور، اسکان پیدا کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان ادامه داد: ۳۰ خواهر مبلغ زبان دان بصورت جهادی تبلیغی در پیاده روی اربعین شرکت کردند و از ۵ روز پیش در مواکب از پیش تعیین شده مسیر نجف تا کربلا از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران مستقر شدند.

حجت الاسلام رجب پور پاسخگویی به احکام شرعی ویژه بانوان، آداب زیارت، مباحث اعتقادی و پاسخگویی به شبهات را اهم فعالیت‌های خواهران اعزامی برشمرد و گفت: این خواهران در حوزه تخصصی کار با کودکان نیز فعالیت مستمری دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خواهران به صورت فردی و خانوادگی اعزام شدند، تصریح کرد: از آنجا که اعزام از سوی ما نبوده، آماری نداریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه از اول ماه صفر برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های خواهران برگزار شده است، خاطرنشان کرد: همزمانی صفر با آغاز هفته دفاع مقدس اوج فعالیت خواهران طلبه بود ضمن اینکه در هر حوزه بصورت خودجوش شاهد برپایی مواکب بودیم که تا پایان صفر پابرجا خواهند ماند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات