۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۰۲۸۷۲
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان مطرح کرد؛

اعزام روزانه ۲۵ گروه تبلیغی به کمپ‌های اسکان سیل زدگان

اعزام روزانه ۲۵ گروه تبلیغی به کمپ‌های اسکان سیل زدگان
حجت الاسلام رجب پور گفت: روزانه نزدیک به ۲۵ گروه اعزامی متشکل از ۴ خواهر در کمپ‌های اسکان سیل زدگان حضور پیدا می‌کنند.
حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حوزه خواهران پا به پای حوزه برادران و به دستور آیت الله موسوی جزایری در زمینه تشکیل ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان لبیک است، اظهار داشت: حوزه خواهران مسؤولیت امور فرهنگی کمپ‌های سیل زدگان را در بخش بانوان بر عهده گرفت و در همان روز‌های اولیه پس از شناسایی کمپ‌ها و رابطین فرهنگی، اعزام مبلغه‌ها را انجام دادیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه اعزام خواهران مبلغه در چند ستاد صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در اهواز، ۳ ستاد (مناطق کمپلو، زیتون کارمندی و عصمتیه) کار اعزام خوهران مبلغه را انجام می‌دهد ضمن اینکه از خواهران مبلغه‌ای که در شهر‌های درگیر سیل حضور دارند، نیز خواهان یاری رسانی به سیل زدگان شدیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: در همین راستا حوزه خواهران شوشتر در کنار سیل زدگان شعیبیه، حوزه خواهران ملاثانی در کنار سیل زدگان شهر باوی، حوزه خواهران شوش در کنار سیل زدگان الوان و شاوور، حوزه خواهران اهواز در کنار سیل زدگان الهایی، آهودشت، حمیدیه، سوسنگرد و هویزه هستند ضمن اینکه مدارس خواهران شهرستان کارون نیز مناطق روستایی کارون را تحت پوشش قرار دادند.

حجت الاسلام رجب پور افزود: گروه‌های اعزامی برای تبلیغ متشکل از ۴ خواهر است که ۳ خواهر هر کدام براساس تخصص در امر مشاوره، تربیت مربی کودک، مبلغه و خطیب و احکام دان حضور دارند و یک خواهر به عنوان مدیر گروه اعزامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اعزام گروه‌ها از روز‌های نخست آغاز و بنا به جمعیت سیل زده‌ها در کمپ‌ها افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: روزانه نزدیک به ۲۵ گروه اعزامی در مناطق هدف وجود دارند ضمن اینکه خواهران در جلب کمک‌های مردمی نیز حضوری فعال داشته و افزون بر جمع آوری به توزیع اقدام کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان به جمع آوری کمک‌های نقدی و مشارکت در پخت و پز و توزیع غذا در میان سیل زدگان اشاره کرد و گفت: با تثبیت محل اسکان سیل زدگان، در بُعد معرفت افزایی هم شاهد خدمات خواهران مبلغه در روز‌های آینده خواهیم بود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: حوزه خواهران گوش به فرمان آیت الله موسوی جزایری است و در هر بخشی که مأمور شد، تلاش کرد تا دوشادوش حوزه برادران انجام وظیفه را به بهترین شکل ممکن ادا کند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات