۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۶۲۳۸۸۰
آیت الله نوری همدانی:

تداوم مکتب اباعبدالله سبب نابودی استکبار جهانی می‌شود

تداوم مکتب اباعبدالله سبب نابودی استکبار جهانی می‌شود
حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر تداوم مکتب حضرت سیدالشهدا(ع)، گفت: هر چه بر تقویت این مکتب تلاش کنیم قطعاً شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دیدار حجت‌الاسلام حسنی رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: جوانان این مرزبوم با تکیه‌بر معنویت در هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شدند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در اسلام افزود: ایمان و وحدت از ضروریات است و تقویت این دو عنصر می‌تواند زمینه پیروزی بر دشمنان را فراهم کند.

این مرجع تقلید با اشاره به لزوم حرکت در مسیر اباعبدالله(ع) گفت: امام حسین(ع) مکتبی را برای نابودی دشمنان ایجاد کردند که این مکتب خود مقدمه‌ای برای ظهور است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر تداوم مکتب حضرت سیدالشهدا(ع)ادامه داد: هر چه بر تقویت این مکتب تلاش کنیم قطعاً شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: زمان‌شناسی یکی از راه‌های دشمن‌شناسی است، هر موقع توانسته‌ایم در شناخت دشمن درست عمل کنیم  قدم‌های مؤثری در مقابل آن‌ها برداشتیم.

وی بابیان اینکه ارتش پشتیبان نظام، انقلاب و جامعه اسلامی است،خاطرنشان کرد: ایمان، تقوا، تکیه و توکل به خدا و خودباوری و تکیه‌بر معنویت ازجمله خصوصیات مهمی است که ارتش جمهوری اسلامی از آن برخوردار است.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات