۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۲۳۹۳۶
فرمانده کل سپاه پاسداران:

مشکل خاصی در عبور زائران از مرز شلمچه دیده نمی شود

مشکل خاصی در عبور زائران از مرز شلمچه دیده نمی شود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در عبور زائران اربعین از مرز شلمچه دیده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: با همت الهی و دعوت حسینی، حجم زائرانی که به کربلای معلی مشرف می شوند نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و در خدمت به زائران، مسئولان همت و تلاش خودشان را چند برابر کرده اند تا بتوانند نیازهای جدید را پاسخ دهند.

وی اظهار کرد: آنچه که ما در مرز شلمچه دیدیم تاکنون حرکت آرام و منطقی زائران است که امید می رود تا انتهای مراسم، خدماتی که شایسته است را به زائران بدهیم. امنیت برقرار است و مسئله حمل و نقل تا حدود زیادی حل شده و آمادگی داریم با تلفیق تمام سرویسهای رفت و آمدمان در تمام شهرها، اتوبوسها و وسایل حمل و نقل مان را برای جابجایی زائران چه در رفت و چه برگشت به مرزها گسیل کنیم.

سردار سلامی تصریح کرد: به نظر می رسد که مشکلات فشرده ای که در روزهای قبل بود به تدریج در حال حل است و مشکلات خاصی دیده نمی شود. تاکیدمان به دوستانمان بر امنیت بوده است. سیستم های اطلاعاتی ما کاملا فعال هستند و بچه های بسیج، سپاه، ارتش و ناجا و دستگاههای امنیتی هوشیارند و امید است این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و راحتی برای مردم ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بروز برخی ناآرامی ها در عراق در روزهای ابتدایی محرم یادآور شد: به نظر من ناآرامی ها اثراتش بر روی عطش ناک بودن مردم زیاد بود و مردم تاثیری از تهدیدات نمی پذیرند .

به گفته وی، ماجرای اربعین مستقل از سایر اتفاقاتی است که در سایر کشورها رخ می دهد.

محمود لطیف
ارسال نظرات