۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۲۳۹۵۱
آیت الله نوری همدانی:

سپاه مجال را از ضد انقلاب گرفته و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

سپاه مجال را از ضد انقلاب گرفته و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امروز سپاه و نیرو‌های مسلح موجبات افتخار ملت را فراهم کردند و مجال را از ضد انقلاب گرفته و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آيت الله نوري همداني در ديدار مبلغان دهه آخر صفر كه از سوي دفتر معظم‌له اعزام مي‌شوند، اظهار داشت: اربعين تجلي شكوه و عظمت اسلام ناب و تشيع است و شك نداريم كه اين حركت عظيم زمينه ساز ظهور خواهد بود.

وي افزود: امروز شناساندن اسلام حقيقي و پاسخ به شبهات وظيفه اول مبلغان است. مبلغان بايد فضاهاي مجازي را رصد كنند و شبهاتي را كه دشمن در حال بمباران آن است را بشناسند و پاسخ مستدل و دقيق دهند.

اين مرجع تقلید با اشاره فعاليت هاي گسترده دشمنان گفت: دشمانان اسلام و انقلاب با اتاق‌هاي فكر مجهز وارد عرصه مبارزه با دين و انقلاب شده‌اند و از هر طريق ممكن مي‌خواهند ضربه بزنند.

وی يكي ديگر از نقشه‌هاي دشمن را القاء نا اميدي و ناكارآمدي نظام اسلامي دانست و افزود: مسولان بايد با عملكرد صحيح، مديريت درست، ايجاد رفاه، حل مشكل معيشت و ايجاد اشتغال نقشه دشمن را برملا كنند.

این مرجع تقلید در ادامه ضمن شاره به بركات و ثمرات بسيار انقلاب ابراز کرد: البته كه كمبودهايي وجود دارد و براي رسيدن به جايگاه مطلوب فاصله است اما خدمات چهل سال گذشته بسيار بيشتر است و قابل مقايسه با قبل انقلاب نيست.

حضرت آيت الله نوري همداني امنيت را در ابعاد مختلف مهم توصيف كرد و گفت: امروز اقتدار نيروهاي مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته؛ كار اطلاعاتي اخير سپاه در دستگيري و رسوايي مزدوران ضد انقلاب و شبكه جاسوسي دشمن قابل تقدير است و از ايشان تشكر مي‌كنيم.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناصر شوقی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
دستگیری روح الله زم توسط دلاورمردان سپاه ضربه بزرگی به سرویس های جاسوسی جهان است که برای هضم آن زمان زیادی نیاز دارد
درود بر شرفتان
2
0
ناشناس
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
سرویس های اطلاعاتی احمق فرانسه برای پوشاندن گاف اطلاعاتی خود همسر زم را وادار به دروغ گویی و سناریو سازی سفر به عراق و دیدار با حضرت آیت الله سیستانی کردند ولی آنقدر این سناریور مضحک است که بقول معروف مرغ پخته هم خنده اش می گیرد
1
0