۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۲۳۹۶۹
دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

جابجایی رایگان بیش از ۲۰۰ طلبه زائر در ۳ شب

جابجایی رایگان بیش از ۲۰۰ طلبه زائر در ۳ شب
دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان از جابجایی رایگان بیش از ۲۰۰ به همراه خانواده و فعالان فرهنگی مساجد خبر داد.
حجت الاسلام محمد کیانی، دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه جابجایی رایگان طلاب و به مرز‌های شلمچه و چذابه شامگاه گذشته پایان یافت، خاطرنشان کرد: از ۲۰ تا ۲۲ پس از نماز مغرب و عشاء اعزام طلاب و روحانیان به مرز‌ها با همکاری معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان صورت گرفت که بر این اساس در نخستین شب ۴۰ طلبه به سوی مرز شلمچه رهسپار شدند.

دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه در نخستین شب تنها اتوبوس برای مرز شلمچه تدارک شده بود، اظهار داشت: در شب‌های بعد برای چذابه نیز اتوبوسی در نظر گرفته شد و بر همین اساس در شب دوم و سوم برای هر مرز ۴۰ طلبه عازم شدند.

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه برخی طلاب به همراه خانواده عازم شدند، تصریح کرد: در شب دوم و سوم در کل ۱۶۰ طلبه عازم شدند البته این تعداد جدا از خانواده‌های طلاب و فعالان فرهنگی مساجد است.

وی با بیان اینکه در آخرین شب نیز شاهد حضور خانواده‌های طلاب و فعالان فرهنگی مساجد بودیم، گفت: با توجه به استقبال اقشار مختلف از زیارت اربعین بنا را بر دعوت از خانواده‌های طلاب و فعالان فرهنگی مساجد قرار دادیم که به فضل الهی استقبال بسیار خوبی صورت گرفت تا آنجا که بسیاری از طلاب به همراه فرزندان خود عازم شدند.

دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان همچنین با اشاره به اینکه مواکب حسینی حوزه علمیه خوزستان آماده اسکان و پذیرایی از طلاب هستند، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، حوزه علمیه سیدالشهدای خرمشهر، حوزه علمیه بقیه الله و امام جعفرصاد (ع) اندیمشک و حوزه علمیه رضویه هویزه آماده اسکان طلاب هستند.

حجت الاسلام کیانی عنوان داشت: افزون بر محل اسکان طلاب، پارکینگ‌هایی در مدارس فوق برای وسایل نقلیه طلاب در نظر گرفته شده است تا آنجا که هم اکنون ۵۰۰ وسیله نقلیه در پارکینگ‌ها حضور دارد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات