۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۲۴۱۸۲
حجت الاسلام قاسمی:

مسؤولان به جای طرح مسائل حاشیه ای، مشکلات مردم را رفع کنند

مسؤولان به جای طرح مسائل حاشیه ای، مشکلات مردم را رفع کنند
امام جمعه موقت ساری با بیان این که مسؤولان به جای طرح مسائل غیر ضروری در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند، گفت: امروز مهم‌ترین مطالبات مردم ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور است.
حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به رفع مشکلات مردم و پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها تأکید کرد.
 
وی با بیان این که مسؤولان به جای طرح مسائل غیر ضروری در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند، افزود: امروز یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی مسؤولان همواره سعی دارند با بیان موضوعات حاشیه ای، اذهان عمومی را به سمت دیگری منحرف کنند، بیان داشت: مطالبه مردم از مسؤولان کاملاً مشخص است و طرح مسائل انحرافی نمی‌تواند موجب کمرنگ شدن روحیه مطالبه گری مردم از مسؤولان شود.
 
حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که مسؤولان باید از همه توان خود در جهت خدمت به مردم بهره گیرند، خاطرنشان کرد: نباید در کشوری با منابع عظیم خدادادی شاهد مشکلات اقتصادی مردم باشیم.
 
وی با اشاره به این که مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب خوش درخشیدند، افزود: این وظیفه مسؤولان است که همه امکانات را برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم بکارگیرند.
 
خطیب نماز جمعه ساری در ادامه سخنان خود از برجام به عنوان سند خیانت و بدعهدی آمریکا و اروپا در برابر ملت بزرگ ایران یاد کرد و گفت: این معاهده باید تجربه روشنی برای مسؤولان کشورمان باشد که نباید هیچ گاه به غربی‌ها تحت هیچ شرایطی اعتماد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه علیرغم همه این بدعهدی ها، برخی‌ها در داخل کشور همچنان بر مذاکره با آمریکا و اروپا اصرار دارند، گفت: مذاکره مجدد با آمریکا و اروپا به معنای تضعیف اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های دفاعی و منطقه‌ای است.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که مذاکره با غربی‌ها در سال‌های اخیر هیچ نتیجه و محصول مناسبی را برای کشور و ملت ایران در پی نداشته است، افزود: نباید به راحتی وقت یک ملت را صرف مذاکرات بیهوده با دیگران کرد.
 
خطیب نماز جمعه ساری با تأکید براین که امروز تنها راه برون رفت کشور ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان است، گفت: پیشرفت‌هایی که امروز در کشورمان می‌بینیم محصول سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات