۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۲۴۱۹۷
معاون فرهنگی اوقاف آذربایجان غربی خبر داد؛

پخش ۱۰ هزار پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیراندیش

پخش ۱۰ هزار پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیراندیش
حجت الاسلام میرزایی پخش روازنه ۱۰ هزار پرس غذا، برپایی نماز‌های یومیه به جماعت و پخش محصولات فرهنگی را از فعالیت‌های موکب واقفان خیراندیش در مرز مهران برشمرد.

حجت الاسلام احمد میرزایی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح فعالیت‌های موکب واقفان خیر اندیش پرداخت و گفت: هر سال این موکب در جهت خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز مهران برپا می‌شود.

وی با بیان این که این موکب به مدت 12 روز برپا می‌شود، بیان کرد: موکب واقفان خیراندیش 10 روز قبل و دو روز بعد از اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی ارائه می‌کند.

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: هزینه‌های این موکب از محل نیت واقفان و کمک خیران همچون موقوفه فتح الله خان سر تیپ در ارومیه که به نیت برپایی عزاداری وقف شده است، تأمین می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی بیان کرد: واقفان و خیران اهل سنت نیز در جهت برپایی موکب واقفان خیران اندیش در مرز مهران مشارکت چشمگیری داشته‌اند.

 وی با بیان اینکه در این موکب روزانه 10000 پرس غذا میان زائران حسینی پخش می‌شود، گفت: در این موکب روزانه 5000 پرس نهار و 5000 پرس شام در بین زائران اربعین تقسیم می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی ابراز کرد: بیش از 100 خادم افتخاری از اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی در این موکب به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی در موکب واقفان خیر اندیش، گفت: برپایی نمازهای یومیه به جماعت، قرائت زیارت عاشورا، بیان احکام، سخنرانی، روضه خوانی، مداحی و پخش محصولات فرهنگی همچون سربند و چفیه برخی از خدمات فرهنگی موکب واقفان خیراندیش است./998/ت302/ب1

پخش ۱۰۰۰۰ پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیر اندیسپخش ۱۰۰۰۰ پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیر اندیسپخش ۱۰۰۰۰ پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیر اندیسپخش ۱۰۰۰۰ پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیر اندیسپخش ۱۰۰۰۰ پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیر اندیسپخش ۱۰۰۰۰ پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیر اندیسپخش ۱۰۰۰۰ پرس غذا و ارائه خدمات فرهنگی در موکب واقفان خیر اندیس

 

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات