۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۲۴۲۰۳
امام جمعه نورآباد:

پیاده روی اربعین و حضور مسلمانان نقشه های دشمن را نقش برآب می کند

پیاده روی اربعین و حضور مسلمانان نقشه های دشمن را نقش برآب می کند
امام جمعه نورآباد حضور در پیاده روی اربعین را نمادی از وحدت و مقاومت مسلمانان خواند و گفت: این حضور نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، امام جمعه نورآباد، ظهر امروز در جلسه ساماندهی شئونات فرهنگی مراسم مذهبی این شهرستان، گفت: اربعین اوج وفاداری مردم به اهل بیت و ائمه اطهار(ع) است.

وی اربعین را نماد همدلی و همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان جهان اسلام خواند و افزود: پیاده روی اربعین به عنوان همایش بزرگ بین المللی تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

حجت الاسلام جمیاری در ادامه پیام حضور مسلمانان در پیاده روی اربعین را وحدت مسلمانان عنوان کرد و گفت: این مهم رمز ایستادگی و مقابله در برابر تکفیری ها و ظالمان جهان است.

وی اظهار داشت: مسلمانان جهان اسلام هر سال با شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان می دهند و این حضور در ارتقای معنویت در جامعه نقش آفرین است.

امام جمعه نورآباد بر ضرورت برگزاری مراسم عزاداری در روز اربعین در شهرستان تأکید کرد و گفت: دستگاه های مربوطه باید زمینه برگزاری این مراسم با شکوه را فراهم کنند.

حجت الاسلام جمیاری عنوان داشت: حضور میلیون ها عاشق و دلداده حسینی در پیاده روی اربعین فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام حسین(ع) و شهدا است و باید پیام این حضور به ویژه برای نسل جوان تبیین شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات