۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۶۲۴۲۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبیین مؤلفه های اربعین نیازمند محتواسازی و معرفت افزایی است

تبیین مؤلفه های اربعین نیازمند محتواسازی و معرفت افزایی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از اربعین به عنوان مدرسه ای بزرگ انسان سازی یاد کرد و گفت: تبیین مؤلفه های اربعین نیازمند محتواسازی و معرفت افزایی است.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: وحدت محور و یکپارچگی می خواهد و اربعین محور وحدت است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) محور وحدت و جامع خوبی ها است، افزود: امام حسین(ع) و پیاده روی اربعین بهترین محور، ملاک و شاخص برای وحدت همه ادیان و مذاهب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از امام حسین(ع) به عنوان الگو و اسوه ایثار، جهاد و شهادت یاد کرد و یادآور شد: امروز نیز حماسه اربعین می تواند به عنوان بالاترین درس برای جهانیان ارائه شود و آنان را حول محور وحدت در برابر دشمنان اسلام پیروز کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اربعین فرصت و موقعیتی را فراهم کرده است تا مسلمانان جهان اسلام حول محور وحدت گرد هم جمع شوند و توطئه های دشمنان جهان اسلام را در سایه وحدت و همدلی و همبستگی خنثی کنند.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر اینکه باید روی اهداف و مؤلفه های اربعین کار شود، اظهار داشت: باید شخصیت، هدف قیام و آرمان های امام حسین(ع) در جامعه، بین نسل جوان و در دنیای اسلام تبیین و تشریح کرد.

وی بر ضرورت معرفی شخصیت امام حسین(ع) و کارکردن روی زیرساخت های فرهنگی و تبلیغی تأکید و عنوان کرد: برای کار کردن روی زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی باید به سمت محتوا سازی حرکت کنیم و از معرفت افزایی غافل نشویم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات