۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۲۴۲۸۰
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عشق به امام حسین ریشه استکبار و ظلم را در عالم از بین خواهد برد

عشق به امام حسین ریشه استکبار و ظلم را در عالم از بین خواهد برد
سردار سلامی گفت: عشق به امام حسین(ع) است که ریشه استکبار و ظلم را در عالم از بین خواهد برد؛ نهضت امام حسین(ع) فراگیر است و همه عصرها و نسل ها را در خودش ذوب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در جمع خبرنگاران، گفت: امروز روزی است که همه رودخانه های بزرگ عشق و محبت الهی به سمت امام حسین(ع) درحال پیشروی است.

وی افزود: این عشق و محبت نشان می دهد که امام حسین(ع) یک حقیقت جاری است که از مرز زمان هم عبور کردند و همه دلهای مشتاق را متوجه خودشان ساخته است.

سردار سلامی بیان داشت: این جمعیت تنها قطراتی از یک دریای بی کران است که به سوی دریای عشق امام حسین(ع) حرکت می کنند و این نشان از وحدت و همدلی امت اسلامی دارد؛ پیاده روی اربعین حسینی بیانگر پیوند امت اسلام و شکل گیری یک قدرت عظیم برمبنای عاشورا و امام حسین(ع) است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همین عشق به امام حسین(ع) است که ریشه استکبار و ظلم را در عالم از بین خواهد برد؛ نهضت امام حسین(ع) فراگیر است و همه عصرها و نسل ها را در خودش ذوب می کند.

وی با بیان اینکه امروز امام حسین(ع) جهانی و متعلق به همه انسان ها است، ابراز کرد: امروز همه هستی تحت تاثیر جلوه درخشان نور امام حسین(ع) است.

سردار سلامی با تشکر از مهمان نوازی مردم عراق، ادامه داد: مردم عراق نهایت محبت و عشق خودشان را در پیاده روی اربعین حسینی نشان دادند ما دستان و خاک کف پای تک تک آنان را می بوسیم و از خداوند سلامتی و امنیت را برایشان خواستاریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مسیر پیاده روی اربعین استکبار جهانی را مانند یخ ذوب خواهد کرد و این حرارتی که عشاق اهل بیت(ع) ایجاد کردند یخ های استکبار را ذوب و آنان را در هم فرو خواهند ریخت./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات