۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۲۴۳۹۱

استقبال زائران حسینی از موکب شهدای شهرداری اهواز

استقبال زائران حسینی از موکب شهدای شهرداری اهواز
معاون امور فرهنگی و هنری شهرداری اهواز گفت: زائران حسینی در مرز چذابه استقبال بسیار خوبی از موکب شهدای شهرداری اهواز به عمل آوردند.
سروش بزاز، معاون امور فرهنگی و هنری شهرداری اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برپایی موکب شهدای شهرداری اهواز در پایانه چذابه خبر داد و گفت: خدمات این موک شامل تامین مکان جهت استراحت زوار، پذیرایی سه وعده غذایی، برگزاری نماز جماعت، ارائه محصولات فرهنگی از قبیل پوستر‌های کوچک جهت نصب بر کوله پشتی و پخش پیشانی بند است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خدمات دهی موکب شهدای شهرداری اهواز تا پایان اربعین به صورت شبانه روزی است، عنوان داشت: همکاری و مشارکت دیگر موکب‌ها با موکب شهدای شهرداری اهواز جهت تامین آسایش زائرین، به همراه ارائه محصولات فرهنگی و تهیه و تدوین یک طومار با عنوان دلنوشته‌های حسینی دیگر فعالیت‌های موکب شهدای شهرداری اهواز است.

بزار با بیان اینکه زائران از موکب شهرداری استقبال خوبی به عمل آوردند، خاطرنشان کرد: امسال یکی از خدماتی که برای نخستین بار مورد توجه قرار گرفت، خدمت رسانی و موکب گردانی توسط دانش آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی است.

وی عنوان اظهار داشت: در مرز چذابه بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان تردد دارند که قطعا با مشاهده موکب گردانی دانش آموزان، می‌توان نمونه‌ای از توانمندی‌های دانش آموزان را به خوبی نمایش داد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
احسنت. خسته نباشید
0
0