۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۴۴۷۵

تشرف ۵۰ طلبه مدرسه علمیه امام حسین اهواز به کربلا

تشرف ۵۰ طلبه مدرسه علمیه امام حسین اهواز به کربلا
حجت الاسلام بریحی گفت: ۵۰ طلبه مدرسه از همه پایه‌های تحصیلی برای حضور در پیاده روی اربعین عازم کربلا شدند.
حجت الاسلام مرتضی بریحی، مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره مشرف شدن طلبه‌ها به زیارت کربلا اظهار داشت: مدرسه به دلیل تشرف طلبه‌ها به زیارت کربلا به مدت یک هفته تعطیل شد، تا طلاب با این زیارت یک روحیه معنوی تازه به دست آورده و پس از آن به درس ادامه بدهند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) اهواز با بیان اینکه ۵۰ طلبه از همه پایه‌های تحصیلی به کربلا اعزام شدند، بیان داشت: بعضی از طلبه‌ها در مرز و برخی دیگر در عراق مشغول خدمت رسانی به زائران و تبلیغ شدند.

حجت الاسلام بریحی با بیان اینکه از افتتاحیه کتابخانه امام رضا (ع) مدرسه دو هفته گذشته است، عنوان داشت: این کتابخانه مجهز به دو سالن مجزا برای خواهران و برادران و در برگیرنده ۱۲ هزار جلد کتاب چاپی، یک میلیون جلد کتاب دیجیتال است و در روز افتتاحیه مقرر شد که به ۳۰ میلیون جلد کتاب الکترونیک مجهز شود.

وی با بیان اینکه مراجعه و استفاده از کتابخانه برای طلبه و غیر طلبه است، گفت: زمان مراجعه از ساعت ۷ تا ۱۹ و با عضویت امکان پذیر است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) اهواز خاطرنشان کرد: قرار بر آن شده تا مراجعه کنندگان کتابخانه امام رضا (ع) به نسخ خطی آستان قدس رضوی که قابلبیت دسترسی داشته باشند، دست پیدا کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات