۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۲۴۶۷۰
حجت الاسلام زارع:

صدور گفتمان انقلاب اسلامی، بن بستی برای سیاست‌های استکباری است

صدور گفتمان انقلاب اسلامی، بن بستی برای سیاست‌های استکباری است
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری گفت: گسترش روز افزون گفتمان انقلاب اسلامی، بن بستی برای سیاست‌های استعماری و استکباری در جهان است.
حجت الاسلام زین العابدین زارع، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی گفت: حرکت ایران اسلامی براساس آرمان‌ها و ارزش‌های عاشورایی بوده و همین مسأله موجب پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شده است.
 
وی با بیان این که ایران اسلامی در سایه گفتمان ایستادگی و مقاومت به کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل هراس دشمن از انقلاب اسلامی ایران، صدور گفتمان انقلاب به سایر نقاط جهان است.
 
حجت الاسلام زارع با اشاره به این که تلاش دشمن برای جلوگیری از صدور گفتمان انقلاب اسلامی شکست خورده است، خاطرنشان کرد: امروز آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به یک الگوی تمام عیار در جهان تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از ملت‌های آزادی خواه جهان در سایه گفتمان انقلاب از خواب غفلت بیدار شده و برای دفاع از حقوق پایمال شده خود تلاش خود را مضاعف کرده اند، بیان داشت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی علیرغم همه تلاش‌های دشمنان، حتی در قلب آمریکا و اروپا نیز نفوذ کرده است.
 
وی با تأکید براین که نظام‌های سلطه گر نمی‌توانند مانع از گسترش نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در کشور‌های جهان شوند، افزود: این تفکر و گفتمان که برخاسته از ارزش‌های اصیل دینی، اخلاقی و انسانی است مورد توجه جدی ملت‌های آزادی خواه جهان قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام زارع با بیان این که تلاش دشمن برای جلوگیری از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی بی نتیجه مانده است، بیان داشت: گسترش روز افزون گفتمان انقلاب اسلامی، بن بستی برای سیاست‌های استعماری و استکباری در جهان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های متعالی دینی، اخلاقی و انسانی شکل گرفته است، گفت: این در حالی است که دنیای غرب به دلیل فاصله گرفتن از ارزش‌های دینی و انسانی در باتلاقی از بحران‌های متفاوت گرفتار شده است.
 
وی با بیان این که هر روز که می‌گذرد عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف جهان بیشتر می‌شود، افزود: در برابر این عزت و عظمت ملت ایران، دشمنان نظام اسلامی هر روز خوار و ذلیل‌تر می‌شوند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات