۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۲۴۹۶۲
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی:

وهابیت دشمن اصلی پیامبراکرم است

وهابیت دشمن اصلی پیامبراکرم است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه وهابیت دشمنان اصلی پیامبراکرم(ص) هستند، گفت: وهابیت با پایین آوردن جایگاه پیامبراکرم(ص) بدترین ظلم را به ایشان روا داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد جامع غدیرخم گفت: ائمه اطهار(ع) هر یک جلوه ای از رسول اکرم(ص) هستند.

وی با اشاره به اینکه کسی حق ندارد پیامبراکرم(ص) را با هم تراز یک انسان عادی بداند، ادامه داد: وهابیونی که زیارت قبر مبارک حضرت را شرک می دانند در اصل پیامبراکرم(ص) را همانند یک انسان عادی قلمداد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) انسانی کامل و متعالی هستند، ابراز کرد: مرحوم شیخ صدوق(ره) می فرمایند: اگر امام علی(ع) نبودند تا ابد پیکر مطهر پیامبراکرم(ص) دفن نمی شد زیرا کسی نمی دانست ایشان را باید به چه نحو غسل و تدفین کند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینک وهابیت بدترین ظلم ها را در حق پیامبراکرم(ص) انجام دادند، گفت: وهابیت به دلیل عدم داشتن عالم فهیم و عاقل سطح پیامبراکرم(ص) را از مرتبه واقعی خودش پایین می آوردند تا بتوانند بزرگان خودشان را بزرگ معرفی کنند و پاسخ دهند.

وی ادامه داد: شیعه امام علی(ع) را دارد امامی که باب شهر علم بودند و می فرمودند: قبل از اینکه مرا از دست بدهید از من سوال کنید؛ امروز آیا کسی در میان وهابیت وجود دارد که بتواند همانند امام علی(ع) و یا از سخنانی ایشان سخن بگویند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی اضافه کرد: امام علی(ع) پرورش یافته دامن پیامبراکرم(ص) است از این رو به هر میزان پیامبراکرم(ص) در جهان تجلی پیدا کنند به همان مقدار جایگاه امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) معرفی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: اگر اخلاص پیامبراکرم(ص)، صبر امیرمومنان علی(ع) و عصمت حضرت زهرا(س) نبود اسلامی باقی نمی ماند. ارادت شیعه به پیامبراکرم(ص) خاص، منطقی، مستدل و ویژه است و کسی نمی تواند به آن خدشه وارد کند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات