۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۲۵۰۱۹

مالزی برای کمک‌رسانی بهتر به فلسطینیان سفارت دایر می‌کند

مالزی برای کمک‌رسانی بهتر به فلسطینیان سفارت دایر می‌کند
نخست وزیر مالزی اعلام کرد که کشورش به منظور تسهیل روند کمک‌رسانی به فلسطینیان اقدام به افتتاح سفارت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهاتیر محمد در سخنانی در اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در باکو ـ پایتخت آذربایجان ـ اظهار داشت که این سفارت در کشور اردن افتتاح خواهد شد.

وی گفت که رژیم صهیونیستی اجازه افتتاح سفارت مالزی در اراضی فلسطینی را نخواهد داد به همین خاطر، کشورش سفارت خود را در اردن افتتاح می‌کند.

محمد خاطر نشان کرد که افتتاح سفارت موجب کمک‌رسانی بهتر و راحت‌تر به فلسطینیان خواهد شد، هرچند که رژیم صهیونیستی تلاش خواهد کرد تا مانع از رسیدن این کمک‌ها به دست فلسطینیان شود.

نخست وزیر مالزی در ادامه اظهار داشت: به همین مناسبت می‌خواهم سرنوشتی را که در انتظار برادران فلسطینی ما است، یادآور شوم، فلسطین همچنان توسط یک رژیم وحشی اشغال شده است و این رژیم به توسعه شهرک‌های غیرقانونی در اراضی فلسطینیان ادامه می‌دهد.

مهاتیر محمد افزود که جامعه بین‌الملل با وجود ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین کاری انجام نمی‌دهد و نمی‌تواند دست به تحرکی بزند و متاسفانه می‌بینیم سازمانی بین‌الملل که کشورهای قدرتمند آن را تاسیس کردند، اکنون همین کشورها اهمیتی به اجرای قطعنامه‌های این سازمان نمی‌دهند و دست به کاری نمی‌زنند./983/ب

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات