۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۲۵۴۰۳

رییس قوه قضاییه به آذربایجان شرقی سفر می‌کند

رییس قوه قضاییه به آذربایجان شرقی سفر می‌کند
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه گفت: رییس قوه قضاییه به همراه یک هیأت عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان آذربایجان شرقی روز پنجشنبه به تبریز سفر می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا شهریاری اظهار کرد: آیت الله رئیسی در چارچوب این سفر با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم  دیدار و همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت می کند.

شهریاری  ادامه داد: در این سفر رییس قوه قضائیه ضمن دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در جلسه شورای قضایی استان آذربایجان شرقی شرکت کرده و مسائل قضایی این استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: نشست با صنعتگران، تولید کنندگان و نمایندگان اتحادیه های کارگری از دیگر برنامه های رییس دستگاه قضا در این سفر می باشد.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه یادآور شد: تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی، گزارش آن را به رییس قوه قضاییه تقدیم می کنند.

در سفر دو روزه هیات های اعزامی رییس قوه قضائیه به استان آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی 17 شهرستان از سوی مسئولان عالی قضایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

محمد قمین
ارسال نظرات