۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۲۵۷۵۹
به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

اولین دوره آموزشی تبلیغ بالینی برگزار می شود

اولین دوره آموزشی تبلیغ بالینی برگزار می شود
به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نخستین دوره آموزشی تبلیغ بالینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین دوره آموزشی تبلیغ بالینی به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری موسسه سلامت معنوی شفا برگزار می شود.

براساس این گزارش، این سبک نوین تبلیغی در راستای تأسی به سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع) است و به صورت ویژه در مراکز درمانی و بیمارستان ها اجرا می شود.

گفتنی است، اصطلاح تبلیغ بالینی از جمله عناوین جدید در حوزه تبلیغ دین است که به معنای بر بالین بیمار حاضر شدن، عیادت و دلجویی از وی با رویکرد توجه به معارف دینی است و در تحقق سلامت جسمی و معنوی بیمار بسیار موثر به شمار می رود و ارائه خدمات معنوی و فرهنگی از سوی مبلغ بالینی، اختصاص به بیمار نداشته و شامل همراهان بیمار و کارکنان مراکز درمانی نیز خواهد بود.

از شرایط نام نویسی در نخستین دوره آموزشی تبلیغ بالینی می توان به اتمام پایه نهم، آشنایی با مشاوره مذهبی، متأهل و قبولی در مصاحبه ورودی اشاره کرد و اعطاء گواهینامه و عضویت در گروه سلامت معنوی دفتر تبلیغات اسلامی از مزایای شرکت در دوره آموزشی تبلیغ بالینی به شمار می رود.

طلاب دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی در دوره آموزشی تبلیغ بالینی تا 18 آبان ماه به سامانه اینترنتی بلاغ به نشانی https://www.balagh.ir/ مراجعه کنند./1324/ج

 

مصطفی رستمی
ارسال نظرات