۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۲۵۹۷۳

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان
دعوت برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و برگزاری دوره آموزشی تبلیغ بالینی چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان است.
به گزارش خبرگزای رسا در اهواز، حجت الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، پیامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُور
(ابراهیم آیه ۵)

از منظر قرآن کریم، خروج انسان از ظلمات به سوی نور از وظایف رهبران الهی و مشخصه حکومت‌های دینی است و هرگاه این مهم محقق شود آن روز به «یوم الله» تبدیل می‌شود.

خروج از زیر سایه حکومت‌های مستبد و شناخت آن‌ها به عنوان دشمن و جنود شیطان، یقینا از روز‌های فتح وظفراست که موجبات انقلاب درونی را فراهم می‌سازد. یاد آوری آن روز‌ها «وذکرهم بأیام الله» و گرامی داشتن آن از وظایفی است که خداوند متعال برعهده‌ی مسلمانان گزارده است؛ و همچنین ادامه مسیر با دو قید صبار و شکور بودن از ضروریات این مهم می‌باشد.

حال که امت شریف ایران با رهنمود‌های معمارکبیر انقلاب وهدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، خود به این بینش رسیده و در روزگاری که شیطان تمام جنود خود را برای مقابله با جریان اسلام ناب فرا خوانده است برخود لازم می‌دانیم به شکرانه¬ی فتح و پیروزی باسلاح صبر و مقاومت در جهت پاسداشت ارزش‌های ناب انقلاب و به پیروی از رهبر ومقتدای خود، همچون گذشته در صفوف به هم فشرده بازهم مشت‌های خود را گره کرده و به دهان دشمنان و یاوه گویان بکوبیم و با صدای بلند و رسا، شعار استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان برسانیم. بی شک حضور طلاب، اساتید و همه دلسوزان انقلاب مایه‌ی دلگرمی ملت‌های مستضعف و نا امیدکردن دشمنان خواهد شد. امید است کلیه مدیران ضمن تشویق طلاب خود جهت حضور پرشکوه در کنار صفوف به هم پیوسته ملت غیور ایران حضور چشم گیر داشته باشند.

بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان از حوزه علمیه الزهرای هندیجان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان، و هیئت همراه از مدرسه علمیه الزهرا ءس هندیجان بازدید کرد.

در این دیدار حجت الاسلام رجب پور ضمن توصیه به طلاب در خصوص ضرورت ورود به عرصه تبلیغ و هوشیاری به توطئه‌های دشمن خاطر نشان کرد تا از مسائل سیاسی غافل نباشند.

حجت الاسلام رجب پور در پایان تاکید کرد سخنان مقام معظم رهبری را بادقت گوش نموده و به نکات مهم هشدار‌های ایشان در سخنرانی‌ها توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه معاونین استانی و مسئول ساماندهی با کادر، اساتید و طلاب گفتگو‌هایی داشته و امور مدرسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

برگزاری همایش بهداشت و سلامت در مدرسه فاطمه معصومه اندیکا

همایش بهداشت و سلامت در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمه معصومه با دعوت از کارشناس مامایی شبکه بهداشت اندیکا خانم دکتر محمودی برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی تبلیغ بالینی

مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اولین دوره آموزشی تبلیغ بالینی را با هدف ارائه خدمات معنوی و فرهنگی به بیماران، همراهان بیمار و کارکنان مراکز درمانی برگزار می‌کند.

آشنایی با مشاوره مذهبی، قبولی در مصاحبه، اتمام پایه نهم تحصیلی و تأهل شرایط متقاضیان برای شرکت در دوره است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات