۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۲۵۹۹۹
همزمان با سالروز یوم الله ۱۳ آبان؛

تجمع خواهران فاطمی به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد + فیلم

تجمع خواهران فاطمی به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد + فیلم
همزمان با سالروز یوم الله ۱۳ آبان مدرسه علمیه خواهران المهدی(عج) اندیشه با مشارکت پایگاه‌های بسیج منطقه تجمع خواهران فاطمی را در میدان امام خمینی(ره) برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه استکبار ستیزی مدرسه علمیه خواهران المهدی(عج) اندیشه با مشارکت پایگاه‌های بسیج منطقه تجمع خواهران فاطمی را در فضای با نشاط میدان امام خمینی(ره) برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، در تجمع بزرگ خواهران فاطمی که دانش آموزان نیز حضور داشتند با قرائت قرآن کریم آغاز و با سخنرانی و همخوانی سرودهای انقلابی و اعلام برائت از شیطان بزرگ ادامه یافت.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن عروسک های سران استکبار جهانی و پلاکاردهایی حاوی عناوینی چون «جانم فدای رهبر» و «ما همه سرباز توایم خامنه ای» نفرت و انزجار خود را از خونخواران مستکبر و در راس آن آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

یادآور می شود در پایان با قرائت بیانیه و میثاق نامه طلاب مدرسه علمیه المهدی(عج) به همراه خواهران حاضر با ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله العالی تجدید میثاق کردند.

متن بیانیه و میثاق نامه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست

برای شادی روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله امام خمینی صلوات

یوم الله شکوهمند سیزده آبان روز استکبار ستیزی و سر آغاز افول امریکا فرا رسید. سالروز سه واقعه تاریخی یکی در 13 آبان 1343  تبعید امام عاشقان مجاهد نستوه و   سلاله  پاک رسول الله صلی الله علیه و اله  به علت حق گویی  و اسلام خواهی  که به خلاف خواسته دشمنان به اراده الهی دل های ازادگان جهان را متوجه ایشان ساخت. در 13 ابان 1357  که فرزندان این سلاله پاک  پیامبر  به رشد و بالندگی رسیده و خواب خوش عمال استکبار را پریشان ساخته  بودند به تأسی از فرزندان سید الشهدا علیه السلام  به ندای هل من ناصر ینصرنی امامشان  به پا خواستند و در اعتراض به زشتی ها و پلید یهای  رژیم  منحوس پهلوی   برای  استقرار ارزش های اسلامی  و معارف اهل بیت (ع)  خون پاکشان را تقدیم نمودند  و با رگبار گلوله  ی اشقیاء به شهادت رسیدند.

 و در روز سیزده ابان 1358 فرزندان غیور خمینی کبیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ را که در دل این  مرز و بوم نقشه های شوم و توطئه های کثیف برای از بین بردن ارز شهای علوی فاطمی حسینی و  مهدوی این  ملت را میکشیدند ریشه کن نموده و از این سرزمین  پاک  نمودند.

و اینک  این راه نورانی که امتداد مسیر  توحیدی و مجاهدانه  انبیا و اولیا الهی است ادامه دارد و حسینیان زمان با بصیرت و اگاهی و عزمی راسخ هرگز اجازه توطئه و نیرنگ به یزیدیان زمان نخواهند داد و تا رسیدن به ظهور حضرت حجت  علیه السلام راسخ و استوار ایستادگی خواهند کرد.

در این راستا ما بانوان متعهد و انقلابی شهر اندیشه درا ین تجمع بزرگ  با اطمینان به وعده الهی و نصرت امام منتظر عج و با  بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری دل در گرو ارمان های  امام روح الله حضرت امام خمینی ( ره) را داریم  و در این یوم الله با شکوه با امام زمان مان  و با رهبر عزیزتر از جانمان تجدید بیعت میکنیم که با کسب  و دریافت معارف  حقه  اهل بیت (ع)  و با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) و با مدد گرفتن از محضرشان معرف و مبلغ زن مسلمان به جهانیان باشیم.

ما زنان مسلمان شهر اندیشه هرگز توطئه ها و خیانت های امریکا خبیت را فراموش نمیکنیم و میدانیم که ارمغان بلاد کفر  و شیطان بزرگ جز  از هم پاشیدگی خانواده ها، فساد ؛ و انحراف از مسیر حقه اهل بیت علیه السلام نمیباشد.  لذا از همه برنامه ها، سند ها  و الگو های این ایادی شیطان برائت میجوییم و تلاش میکنیم با بهره گیری از سبک زیبای زندگی اسلامی الگوی موفق زن فاطمی را به جهانیان نشان دهیم.

ما بانوان حق طلب و زینبی شهر اندیشه تلاش میکنیم با تاسی از مولی متقیان امیر المومنین و فرزندان پاکشان  به تربیت  فرزندانی صالح ، و انقلابی  ذریه ای طیبه ، آگاه ، عالم  ، بصیر ،  صالح  و مجاهد  را به  امام زمان ( عج  الله )  تقدیم نماییم.  و اتنظار داریم در  این راستا در سند های اموزشی فرزندان مان معارف ناب  اهل بیت( ع ) و همچنین  توطئه های دشمنان به ویژه سند های لا نه جاسوسی امریکا، لحاظ گردد   تا زمینه تحقق تمدن بزرگ اسلامی فراهم گردد.

مولای ما ، یا صاحب الزمان ، با شما عهد میبندیم که پا در رکاب  ولی فقیه  زمان، امام  خامنه ای   در  مسیر  ولایت  تا پای جان د رجهت اعتلای کلمه حق جهاد نموده و برای رسیدن به دولت کریمه  و ظهور حق در جهان  جهاد  نماییم./813/پ203/ب1

اللهم عجل لولیک الفرج    

تجمع خواهران فاطمیون به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد

تجمع خواهران فاطمیون به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد

تجمع خواهران فاطمیون به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد

تجمع خواهران فاطمیون به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد

تجمع خواهران فاطمیون به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد

تجمع خواهران فاطمیون به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد

تجمع خواهران فاطمیون به همت مدرسه علمیه خواهران المهدی برگزار شد

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
France
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
موفق باشد
0
0