۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۲۶۰۷۰
حجت الاسلام یوسف پور:

تلاش ۴۰ ساله برای تضعیف انقلاب موجب انزوای آمریکا در جهان شد

تلاش ۴۰ ساله برای تضعیف انقلاب موجب انزوای آمریکا در جهان شد
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تلاش چهل ساله آمریکا برای تضعیف انقلاب اسلامی موجب انزوای آنها در جهان شده است.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به جنایت‌های تاریخی آمریکا علیه ملت ایران در طول تاریخ، گفت: دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران تنها مربوط به چهل سال اخیر نیست بلکه پیش از کودتای ۲۸ مرداد نیز وجود داشته است.
 
وی، آمریکا را دشمن تاریخی ملت ایران دانست و افزود: این دشمنی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی شدت بیشتری به خود گرفته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کلیه امور کشور مداخله می‌کردند، خاطرنشان کرد: رژیم سابق بدون هماهنگی دولتمردان آمریکا هیچ اختیاری از خود در اداره کشور نداشت.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب اسلامی همه معادلات آمریکا در منطقه را بر هم زد، بیان داشت: طراحی آمریکایی‌ها برای نفوذ و سلطه کامل در منطقه و به تاراج بردن منابع نفتی این کشور‌ها با وقوع انقلاب اسلامی و نقش آفرینی ملت ایران شکست خورد.
 
وی با اشاره به این که آمریکایی‌ها از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز تلاش کردند تا زمینه انزوای نظام اسلامی را در عرصه جهانی فراهم کنند، افزود: فشار، تحریم و تهدید آمریکا علیه نظام اسلامی، تنها موجب پیشرفت و توسعه همه جانبه کشورمان در عرصه‌های مختلف شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی در سایه تحریم‌های گسترده آمریکا امروز به کشور قدرتمند در عرصه‌های نظامی، فناوری هسته ای، پزشکی و علمی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت‌ها با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی به دست آمده است.
 
حجت الاسلام یوسف پور، آمریکا را بازنده اصلی این جنگ نابرابر معرفی کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی علیرغم همه مشکلاتی که در این چهار دهه متحمل شده، امروز به یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای تبدیل شده که آمریکا را به زانو در آورده است.
 
وی با بیان این که آمریکا بزرگترین حامی گروه‌های تروریستی در جهان است، بیان داشت: این کشور مستکبر و جنایت کار با هدف غارت منابع کشور‌های منطقه، خاورمیانه را به منطقه‌ای ناامن تبدیل کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکا تنها با ملت ایران نیست بلکه آن‌ها دشمن واقعی امت اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی کشور‌های اسلامی منطقه امروز به عنوان هم پیمان این کشور در تحقق منافع نامشروع با آن‌ها همراهی می‌کنند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات