۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۲۶۰۸۴
حجت الاسلام تقی زاده:

تقویت آگاهی های سیاسی لازمه تربیت طلبه انقلابی است

تقویت آگاهی های سیاسی لازمه تربیت طلبه انقلابی است
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران، تقویت آگاهی های سیاسی را یکی از مسائل مهم تربیت طلبه انقلابی دانست.
حجت الاسلام محمد جواد تقی زاده، معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، یکی از رسالت‌های مهم امروز حوزه‌های علمیه تربیت و پرورش طلاب مهذب و انقلابی دانست.
 
وی با بیان این که انقلابی بودن حوزه یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری است، افزود: همه بخش‌های حوزه در تحقق این مطالبات به حق رهبر معظم انقلاب تکلیف دارند و باید از همه ظرفیت ها در جهت عمل به مطالبات تلاش کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رشد و نشاط علمی در حوزه انقلابی ملموس است، خاطرنشان کرد: حوزه و طلبه انقلابی همواره در مسیر رشد علمی و اخلاقی پیشگام هستند.
 
معاون حوزه علمیه مازندران، حوزه‌های علمیه را یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: حوزه برای دفاع و حراست از آرمان‌های نظام اسلامی همواره باید تفکر و اندیشه انقلابی را در خود تقویت کند.
 
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که طلبه انقلابی نباید هیچ گاه نسبت به مسائل مهم کشور بیگانه باشد، خاطرنشان کرد: طلبه انقلابی باید همواره در جهت تقویت اندیشه‌های سیاسی در مسیر انقلاب تلاش کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تقویت بعد سیاسی طلاب در کنار علم آموزی و توجه به مباحث اخلاقی در حوزه امری ضروری است، تصریح کرد: طلبه انقلابی باید همواره در جهت پاسداری از انقلاب و آرمان‌های نظام پیشگام باشد.
 
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از برگزاری نشست‌های بصیرتی با هدف تقویت بعد انقلابی طلاب در سطح مدارس علمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این گونه نشست‌ها به صورت مستمر و با حضور کارشناسان و اساتید مجرب در سطح مدارس علمیه برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام تقی زاده بر ضرورت تبیین صحیح مبانی و اصول مهم انقلاب اسلامی از سوی اساتید برای طلاب جوان حوزه تأکید کرد و گفت: طلاب حوزه برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده در جامعه باید بینش سیاسی خود را بیشتر تقویت کنند و این امر نیازمند برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس علمیه است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات