۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۲۶۱۹۶
از سوی شرکت رسانه گستر بنیسی؛

ارائه رایگان و فروش با تخفیف برنامه ها و بازی های ایرانی و اسلامی آغاز شد

ارائه رایگان و فروش با تخفیف برنامه ها و بازی های ایرانی و اسلامی آغاز شد
شرکت رسانه گستر بنیسی با هدف تبلیغ نوین و گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی اقدام به ارائه رایگان برخی برنامه ها و بازی ها و فروش با تخفیف محصولات تولیدی خود کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شرکت رسانه گستر بنیسی که با همکاری طلاب حوزه علمیه قم اداره می شود و هدف خود را تولید بازی های جذاب رایانه ای ایرانی و اسلامی تعریف کرده چندی پیش از بازی «عملیات انهدام 3» رونمایی کرده است.

شرکت «رسانه گستر بِنیسی» اولین شرکت دانش‌بنیان در عرصه‌ی بازی‌سازی در استان قم است که از سال 1389 کار خود را با هدف ارائه مفاهیم ارزشی در قالب‌های نوین آغاز کرده است؛ این شرکت تا به امروز موفق به تولید و انتشار بازی‌های رایانه‌ای ارزشی شده و تا کنون موفق به کسب جوایز و عنوان‌های استانی، ملی و بین‌اللملی در عرصه‌ی بازی‌سازی شده است.

این شرکت با مدیریت حجت الاسلام حبیب داستانی بِنیسی، یکی از طلّاب حوزۀ علمیّۀ قم ارائه می شود که همراه با تحصیل و تدریس در حوزۀ علمیّه، «شركت رسانه‌گستر بِنیسی» را در سال 1377 با عنوان «گروه نرم‌افزاری بِنیسی» با هدف ارائۀ مفاهیم ارزشی در قالب‌های نوین پایه‌گذاری کرد و از همان روزهای آغازین، اقدامات فراوانی را در راستای هدف یادشده انجام داده است، به گونه‌ای که تاکنون موفّق به تولیدات فراوان و دریافت مقام‌ها و جوایز مختلف استانی، ملّی و بین‌المللی گردیده است.

هر چند در سال‌های آغازین، تنها فرد تشكیل‌دهندۀ شرکت، شخص مؤسّس آن بود؛ امّا در سال‌های اخیر و در طی فرآیند چرخۀ تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر ارزشی و وبگاه‌های اطّلاع‌رسانی، پشتیبانی و خدماتی دینی و شرکتی، نیروهای متعدّدی به این مجموعه افزوده شده و یا به همکاری با آن می‌پردازند.

عملیات انهدام یک و دوم، کتاب برنامه نویسی و ده ها برنامه و بازی ایرانی و اسلامی و همین طور تولیدات نرم افزارهای دینی، قرآنی و حوزوی دیگر از جمله دستاوردهای این شرکت فعال در عرصه بازی های رایانی محسوب می‌شود.

بازی عملیات انهدام 3  نیز سومین نسخه از مجموعه‌بازی‌های «عملیات انهدام» و جدیدترین محصول شرکت دانش‌بنیان «رسانه‌گستر بنیسی» است که پس از حدود 5 سال به بازار عرضه شده است.این بازی روایتگر 4 حمایه بزرگ عملیات «خیبر» و «فتح‌المبین» از دفاع‌مقدس، حماسه «پاوه» از ابتدای انقلاب، و «جنگ 33 روزه حزب‌الله با اسرائیل غاصب است.

یادآور می‌شود، علاقه مندان برای دریافت رایگان برنامه های این شرکت می‌توانند به سایت شرکت رسانه گستر بنیسی مراجعه کرده و همچنین برای دریافت بازی های تولید شده از سوی این شرکت با تخفیف 15 هزار تومانی تا روز 17 ربیع الاول به سایت باسلام از طریق این لینک وارد شده و پس از ثبت نام اقدام به خرید نرم افزارهای یاد شده و دیگر بازی ها و نرم افزارهای این شرکت کنند./1330/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
بسیار عالی بود ممنون
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
احسنت
0
0