۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۲۶۱۹۸

واحدهای احداثی مناطق سیل‌زده گلستان تا پایان امسال تحویل داده می‌شود

واحدهای احداثی مناطق سیل‌زده گلستان تا پایان امسال تحویل داده می‌شود
زمانی‌نژاد گفت: ساخت ۹۰۰ واحد از ۷ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نیازمند احداث در مناطق سیل‌زده استان گلستان هم به پایان رسیده و کار احداث بقیه تا پایان سال به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ولی الله زمانی‌نژاد  در جمع خبرنگاران با اشاره به روند بازسازی مناطق سیل زده استان اظهار داشت: ساخت و ساز واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل گلستان پس از گذشت حدود 8 ماه همچنان ادامه دارد و سیل‌زدگان در تکاپوی ساخت واحدهای خود هستند.

وی افزود: سیل استان گلستان به 21 هزار و 400 واحد مسکونی خسارت زد که از این تعداد کار تعمیر تمام 13 هزار و 700 واحد نیازمند ترمیم به پایان رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان اظهار کرد: ساخت 900 واحد از 7 هزار و 700 واحد مسکونی نیازمند احداث در مناطق سیل‌زده استان گلستان هم به پایان رسیده و کار احداث بقیه تا پایان سال به پایان می‌رسد.

زمانی‌نژاد گفت: روند بازسازی واحدهای مسکونی به خوبی پیش‌ می‌رود و واحدهایی که در سیل اخیر دچار خسارت شده بودند، تعمیر و تحویل مردم شدند.

وی با اشاره به ابلاغ سهمیه جدید برای تعمیر و احداث واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در مناطق سیل‌زده استان گفت: تا کنون 13 هزار و 931 واحدمسکونی آسیب‌دیده در این مناطق مرمت و تحویل مردم شده است. علاوه براین در این مدت بیش از 117 میلیارد تومان کمک بلاعوض به بیش از 23 هزار خانوار سیل‌زده در استان پرداخت شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات