۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۶۲۲۶

تجهیز کلاس‌های درسی مدرسه خاتم الانبیا به LED هوشمند

تجهیز کلاس‌های درسی مدرسه خاتم الانبیا به LED هوشمند
حجت الاسلام نریموسایی گفت: همه کلاس‌های درسی مجهز به سیستم صوتی تصویری و پاورپوینت و LED هوشمند شدند تا مورد استفاده اساتید قرار بگیرد.
حجت الاسلام  نریموسایی، مدیر مدرسه خاتم الانبیا اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه کلاس‌های درسی براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: همه کلاس‌های درسی مجهز به سیستم صوتی تصویری و پاورپوینت و LED هوشمند شدند تا مورد استفاده اساتید قرار بگیرد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء با بیان اینکه مشاوره‌های پژوهشی از هفته آینده آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در هفته یک زنگ پژوهشی داریم که نخستین آن امروز نواخته شد؛ از سوی دیگر برنامه ریزی برای برگزاری اردوی پژوهشی با حضور اساتیدی از قم صورت گرفته که تا ۹۰ روز دیگر اجرایی می‌شود.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت‌های تهذیبی ادامه داد: یک شنبه‌های هر هفته درس اخلاق برگزار می‌شود ضمن اینکه پیرامون فعالیت‌های ورزشی نیز هر هفته یک روز بدین امر اختصاص یافته و سالن ورزشی کرایه می‌کنیم.

حجت الاسلام نریموسایی با اشاره به مناجات خوانی هفتگی در حوزه بیان داشت: اردوی سه روز به باغملک با حضور اساتید مدرسه خواهیم داشت که در آنجا از مزار شهدا بازدید و به عطرافشانی می‌پردازیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات